uz
Feedback
Midnight

Midnight

Kanalga Telegram’da o‘tish

نیمه شب...

Ko'proq ko'rsatish
3 298
Obunachilar
+7724 soatlar
+2717 kunlar
+1 32130 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+1 544
6 kanalda
May '26
+29
0 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+4
0 kanalda
Get PRO
Mart '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+2 548
11 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+40
1 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+262
5 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+448
7 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+2 654
7 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+157
7 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
25 Iyun+2
24 Iyun+13
23 Iyun+77
22 Iyun+66
21 Iyun+47
20 Iyun+2
19 Iyun+1
18 Iyun+3
17 Iyun+113
16 Iyun+125
15 Iyun+7
14 Iyun+6
13 Iyun+4
12 Iyun+13
11 Iyun+7
10 Iyun+8
09 Iyun+6
08 Iyun+1
07 Iyun+1 009
06 Iyun+5
05 Iyun+4
04 Iyun+4
03 Iyun+10
02 Iyun+9
01 Iyun+2
Kanal postlari
ولی تو آدمی که هیچی براش مهن نبودو غمگین کردی. @Text_Midnight

2
ای فکرهای لعنتی احمقانه ام این وقت شب به من چه که او در خیال کیست… @Text_Midnight
550
3
هرکه‌خیری دیده از من‌هی بدی برمن‌ رسانده هرکه‌را برسرنهادم جای من غیری‌نشانده این چنین من را نبینی مانده‌ام غمگین‌وتنها مهربانی‌های‌ بی‌جا تا به این روزم کشانده! آرین کشوری @Text_Midnight
546
4
‏با آن‌همه تلاش و رنجی که تحمل کردی، حالا چگونه میخواهی بیهوده بودن آن‌ها را بپذیری؟ @Text_Midnight
602
5
ولی من حس میکنم دجله‌ی من خرابه. مهم نیس چقدر نیت کنم و توش بندازم تهس  بهم الت خر تحویل میده:) @Text_Midnight
887
6
و رهایت کردم با اینکه به بند بندت معتاد بودم…! @Text_Midnight
1 026
7
خدایا آدم خوبو گیر آدم خوب بنداز، آدم گرگ و بد ذات رو گیر همدیگه،آمین @Text_Midnight
1 212
8
سلام بر ستم دیده بی یاور... تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد
سلام بر ستم دیده بی یاور... تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد
1 216
9
دلم میخواد از شوق دیدن یه آدم که مثلا قرار فردا ببینمش شب ‌ها خوابم نبره :) @Text_Midnight
1 392
10
تو مرا یاد کنی یا نکنی باورت گر بشود یا نشود حرفی نیست،اما… نفسم می گیرد در هوای که نفس های تو نیست. سهراب سپهری @Text_Midnight
1 132
11
این نفس های عمیقی که می‌کشیم همون حرفاییه که نمی‌زنیم. @Text_Midnight
1 121
12
ناسپاس بودید نبست به افرادی که در درونشان مشغول جنگهای بی پایان بودند ولی موجب درمان و شادمانی شما شدند. @Text_Midnight
31
13
‏تک تک روزایی که حرف نزدیم بهت فکر کردم. @Text_Midnight
1 253
14
گفتم یکمم اون تلاش کنه، بعدش دیگه همو ندیدیم. @Text_Midnight
1 149
15
از حس اولیه‌ای که از آدما میگیرم ممنونم، هیچوقت بهم دروغ نگفت. @Text_Midnight
1 255
16
و گاهی شب تنها چیزیست که آدم را میفهمد. @Text_Midnight
1 325
17
کاج روزی آشنا با زردی پاییز بود روزگار از او درختی بی تفاوت ساخت هادی معراج @Text_Midnight
1 263
18
چجوری ببخشم؟ ‏شما منو آزار دادید ولی جوری رفتار کردید که انگار من شما رو آزار دادم. @Text_Midnight
1 372
19
‏بدترین حس دنیا اینه که به خودت نگاه میکنی و میگی حق من این نیست. @Text_Midnight
1 541
20
آدما بهت یاد میدن که هیچی بهتر از تنهایی نیست. @Text_Midnight
1 596