uz
Feedback
Abenteurerin

Abenteurerin

Kanalga Telegram’da o‘tish
202
Obunachilar
+224 soatlar
+77 kunlar
+830 kunlar
Postlar arxiv
Video xabar00:02

Video xabar00:09

Video xabar00:13

نه❤️

تازه خریدی؟

11 pro

رها آیفون داری؟ اگه داری مدلش چیه؟

لعنت بر بدمینتون

شونه م

آشیلم

انقدر مچم درد میکنه

Messy but cool💥

photo content
+6

sticker.webp0.14 KB

رها در حال اسلی کردن حتی با این استایل

Repost from Sympathy
یا باید از اینجا رفت و یا هم‌رنگ جماعتی شد که مثل جسدهای متحرک زندگی می‌کنن

Repost from Sympathy
فکرنکنم هرگز بتونم طرز فکرم‌رو در محل زندگیم جا بندازم، همیشه یکی باید فدای دیگری بشه.

Who tf is canerrr

چرا انقدر کنسر میبینممبیدتل

لیبرا ، کنسر دلتنگته.