ar
Feedback
Abenteurerin

Abenteurerin

الذهاب إلى القناة على Telegram
202
المشتركون
+224 ساعات
+77 أيام
+830 أيام
أرشيف المشاركات
رسالة فيديو00:02

رسالة فيديو00:09

رسالة فيديو00:13

نه❤️

تازه خریدی؟

11 pro

رها آیفون داری؟ اگه داری مدلش چیه؟

لعنت بر بدمینتون

شونه م

آشیلم

انقدر مچم درد میکنه

Messy but cool💥

photo content
+6

sticker.webp0.14 KB

رها در حال اسلی کردن حتی با این استایل

Repost from Sympathy
یا باید از اینجا رفت و یا هم‌رنگ جماعتی شد که مثل جسدهای متحرک زندگی می‌کنن

Repost from Sympathy
فکرنکنم هرگز بتونم طرز فکرم‌رو در محل زندگیم جا بندازم، همیشه یکی باید فدای دیگری بشه.

Who tf is canerrr

چرا انقدر کنسر میبینممبیدتل

لیبرا ، کنسر دلتنگته.