uz
Feedback
future engineer ...🫆🔧

future engineer ...🫆🔧

Kanalga Telegram’da o‘tish

future engineer 📐 ""⏳Mechanical engineer for next-generation fighter jets"" 🪐If you want to understand the universe, you have to look at the stars. ناشناس : https://t.me/HidenChat_Bot?start=7030523382 🦁☀️ pv: @Sh17_artwork

Ko'proq ko'rsatish
Eron101 108Toif belgilanmagan
1 053
Obunachilar
-1524 soatlar
+267 kunlar
-5830 kunlar
Postlar arxiv
متعهد بودن ، با حیا بودن ، شریف بودن رو مد کنید واقعا زیباست! خلاصه تا پخته نشدید گند نزنید به احساسات یه فرد دیگه!

تا پخته نشدید و یاد نگرفتید چطور با یک خانوم محترم چطور محترمانه و با شعورانه و خیلی با ادبانه رفتار کنید نرید توی رابطه... تا بلد نشدی چطور بهش احترام بزاری و چطور مسئولیت پذیر باشی ، چطور موقعی که ناراحته بهش گوش بدی ، به غر غراش گوش بدی، چطور نازشو بکشی ، بیخود میکنی بری توی رابطه!

متعهد بودن ، با حیا بودن ، شریف بودن رو مد کنید واقعا زیباست

نسل حیا و تعهد کجا رفت؟
امروز به یه پسری برخوردم که توی یه مدرسه بودیم بهم گفت ببین این دختره رو مخشو زدم ببین چقدر خشگله گفتم خشگلیش واسه خودت گفت باباش وضعش خوبه گفتم مبارک صاحابش بزاره جلو اینه دوتا بشه . گفتم اینکه اون قبلیه نیست که میگفتی اون چی شد ؟ گفت بابا اون ....ده ای بیش نبود دو تا بعد اونم عوض کردم نمیزاشتن دستشونو بگیری خودشونم میگرفتن .. (من اینجا از خحالت اب شدم و سکوت کردم از جوابش) گفت اون که اینا همش ناز میکنن و دردسرن اینم باباش پولداره که باهاش موندم گفت دیشب رفتیم کافه بعدش بعدش که امدیم بیایم سوار ماشین کردمش رشوندمش تا دم خونشون عجب چیزی بود (من اینجا دیگه واقعا خجالت کشیدم از هم جنس بودم با چنین کثافتی ) گفتم چقدر تند تند دوست دختر عوض میکنی !؟ گفت داداش ادم باید تنوع طلب باشه ... هیچکدوم این دخترا صبر نداشتن بهشون میگفتن من بگیر نیستم اینا فقط دنبال این داستانام تندی سسخل بازی در میاوردن طوری نیس که تو عقب موندی داداش من اون روز تا حالا که همو یدیدم ۳ تا عوض کردم من از جایی که جدیدا دیگه از انسان های حتی کمی بیشعور متنفرم و شخصیت مردانه خودمو در سطحی نمیبینم که حتی جواب کلامشون رو بدم سکوت کردم و جواب ندادم دلم میخواست بهش بگم پسر جون تو که هنوز شاشت کف نکرده کوه میخوری میری میرینی توی بخت و اخساسات دختر مردم . خواستم بگم کسیو انتخاب میکنید اول از پخته شدنش ، مرد شدنش ، حجب و حیا و غیرت و شرفش مطلع بشید از اینکه خانواده داره مطلع بشید مطلع بشید گردن گیریش خوبه و مسئولیت پذیره اگه خانوادتون گفت فلان چه یک سال چه ده سال پات صبر کنه و واقعا مرد و مردونه پات وایسه چون نسل مردای با حجب و حیا در حال تموم شدنه! دلم میخواست بهش بگم من به خاطر عشق به یک نفر ۵ ساله تقریبا نیمکت ذخیرش بودم و اینقدر صبور بودم و حجب و حیا داشتم مردونه پاش وایسادم تا خودش بفهمه درست چیه . توی مهم ترین سال های احساساتی زندگیم سر به زیر رفتم اومدم دست یه جنس مخالف نگرفتم با یه دختر لاس نزدم . متعهد بودم به نبود کسی که ۴،۵ سال پیش ازش خوشم اومد و دلش حای دیگه گیر بود تا بالاخره یه روزی منو ببینه . یا اون یا هیچکس
کجا رفت مرد و مردونگی؟ اینه فرق یک پسر و یک مرد

خدایا خودت امسالو ختم به خیر کن...

Sewi Mexekcin (سێوی مێخەکچن) Zagros Ari.m4a5.87 MB

End of Beginning Djo.mp32.46 MB

بریم درسامونو بخونیم😃

مث اینکه اعتراض امروز ناموفق بوده

جدی بد ترین سال کنکور ما داشتیم

ایشالا روزای خوب بیان خال هممون خوب بشه

ایشالا همچی ختم به خیر بشه

چی بگم والا

اینو پخش کنید دانش اموزا رو دستگیر کردن

اینقدر ترسو اید از دانش اموزا میترسید؟

رژیم حتی تحمل اعتراضات دانش آموزان رو هم‌نداره/🚨کانال چارشنبه سوری🚨