Safe-Zone
Kanalga Telegram’da o‘tish
Aye here's as messy as my life. So... Safe Sanctuary for everyone. • @LateNightWithNoaJonesbot •
Ko'proq ko'rsatish502
Obunachilar
+3024 soatlar
+347 kunlar
+3330 kunlar
Postlar arxiv
502
Repost from a douleur exquise
اصلا چرا باید بین دوتا ساید که هردوتاشون بدترین جنایت های جنگی رو کردن بخوای انتخاب کنی
502
راستی تا نبرد بزرگ فنهای سبز و سیاه و استدلالهای از نشیمنگاه کوندال دراومدهی هر دو ساید هم چیزی نمونده
502
من چشم چپم رو میذارم وسط گالت رو مثل این رولپلیهای بچههای سه ساله ساختن 🤝✨
اولین باره که امیدوارم چشم چپم بره
502
Repost from N/a
میگم حالا که هاتد فنفیکشنه نمیشه تگ fix it بهش اضافه کنن و جیس فعلا پیش مامانش بمونه؟
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
