uz
Feedback
Code 200

Code 200

Kanalga Telegram’da o‘tish

‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720

Ko'proq ko'rsatish
173
Obunachilar
+1724 soatlar
+167 kunlar
+3630 kunlar
Postlar arxiv
از «علاف ها»ـی تنها به «علاف های خوب که به خوشی های کوچیک قانع هستن» ارتقا پیدا کردیم

می‌خوام برای اکیپی که دارم جون بدم 😭✨✨✨ یکی از یکی دیگه خفن تر

دارم از خوشحالی و همزمان خستگی میمیرم

منم همین طور.
+2
منم همین طور.

دلم میخواد خودمو با ادیتای فایت کلاب خفه کنم یه روز باید کتابشم بخونم

-

+1
02 Shawshank Redemption_Stoic Theme.mp32.67 MB

| The Shawshank Redemption 1994
| The Shawshank Redemption 1994 

-
-

-
-

-
-

-
-

-
-

-
-

-
-

-
-

-
-

-
+1
-

-
-

-
-

Code 200 - Telegram kanali @code2oo statistikasi va tahlili