Code 200
Kanalga Telegram’da o‘tish
‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
Ko'proq ko'rsatish172
Obunachilar
+624 soatlar
+247 kunlar
+4230 kunlar
Postlar arxiv
171
یعنی واقعا حالم بهم میخوره از کسایی که با آدم نمیان مشورت کنن و با حرف زدن یهوییشون تو تمام برنامه هات گند میزنن، وقتی میفهمی حرف تو یک کلاس رو تحت تاثیر قرار میده و فقط یک حرف نیست، نباید این طور بی برنامه حرف بزنی
و همچنین واقعا از افراد دیگه ای هم حالم بهم میخوره که وقتی میبینن کسی با اون تغییر خوشحال نیست، از نمره اش خوشحال نیست، با نظرش موافق نیست، و امثال اینا، میاد خوشحالی خودشو کاملا بی پرده ابراز میکنه و نمیفهمه اون لحظه حداقل وقتی اعصاب اون شخص داغونه نباید این طور باشه و دقیقا بیاد چیزی که باهاش مخالفی رو تایید کنه، به خصوص اگه واقعا هیچ درکی و حقی تو نظر دادن راجب اون موضوع نداره
171
من تو بچگی با نقاشیای باب راس فهمیدم که کوه های دور تر رنگشون کمرنگ تر از جلویی هاست
فکر میکردم مثل قضیه سایه افتادن و اینا عقبیا تیره تر باشن و هی برام عجیب بود چرا این همش روشن تر میکشه عقبیارو
بعد که رفتم بیرون دقت کردم دیدم چه جالب، راست میگه
اینجا میبینی که چقدر هم نحوه دیدن جالبه، که این همه مدت من کوه هارو میدیدم ولی اینو نفهمیده بودم، و هم اینکه چقدر حتی همین نقاشی و برنامه ساده میتونه باعث بشه که چیزای جالبی یاد بگیری
171
یه جوری گالریم بعد از یه مدت همش گربه شده که باید یه پوشه «گربه» هم به پوشه های آسمون و ماه ام اضافه کنم
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
