es
Feedback
Code 200

Code 200

Ir al canal en Telegram

‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720

Mostrar más
172
Suscriptores
+624 horas
+247 días
+4230 días
Archivo de publicaciones
خیر

سوم

AnimatedSticker.tgs0.14 KB

و بالاخره راننده دوم اکیپپپپ

sticker.webp0.35 KB

+1
پاییز در قلب من.mp36.24 MB

حیف هوای ململانی امروز که آخرش این طوری حیف شد

یعنی واقعا حالم بهم میخوره از کسایی که با آدم نمیان مشورت کنن و با حرف زدن یهوییشون تو تمام برنامه هات گند میزنن، وقتی میفهمی حرف تو یک کلاس رو تحت تاثیر قرار میده و فقط یک حرف نیست، نباید این طور بی برنامه حرف بزنی و همچنین واقعا از افراد دیگه ای هم حالم بهم میخوره که وقتی میبینن کسی با اون تغییر خوشحال نیست، از نمره اش خوشحال نیست، با نظرش موافق نیست، و امثال اینا، میاد خوشحالی خودشو کاملا بی پرده ابراز می‌کنه و نمی‌فهمه اون لحظه حداقل وقتی اعصاب اون شخص داغونه نباید این طور باشه و دقیقا بیاد چیزی که باهاش مخالفی رو تایید کنه، به خصوص اگه واقعا هیچ درکی و حقی تو نظر دادن راجب اون موضوع نداره

هوا امروز ململانی شده
+1
هوا امروز ململانی شده

-
-

-
-

-
-

امروز دوباره به آپشن جدیدی پی بردیم و درگیر اونیم🤝

من تو بچگی با نقاشیای باب راس فهمیدم که کوه های دور تر رنگشون کمرنگ تر از جلویی هاست فکر می‌کردم مثل قضیه سایه افتادن و اینا عقبیا تیره تر باشن و هی برام عجیب بود چرا این همش روشن تر می‌کشه عقبیارو بعد که رفتم بیرون دقت کردم دیدم چه جالب، راست میگه اینجا می‌بینی که چقدر هم نحوه دیدن جالبه، که این همه مدت من کوه هارو می‌دیدم ولی اینو نفهمیده بودم، و هم اینکه چقدر حتی همین نقاشی و برنامه ساده می‌تونه باعث بشه که چیزای جالبی یاد بگیری

+2
1|2_Something_in_the_Orange_ZE's_Version_Zach_Bryan_320.mp39.90 MB

یه جوری گالریم بعد از یه مدت همش گربه شده که باید یه پوشه «گربه» هم به پوشه های آسمون و ماه ام اضافه کنم

-
+1
-

و مجدد برای ترم ۳✨