uz
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

Kanalga Telegram’da o‘tish

Hell is empty, all devils are Here...

Ko'proq ko'rsatish
948
Obunachilar
-324 soatlar
-267 kunlar
-15330 kunlar
Postlar arxiv
دیر و زود داره سوخت ساز نداره

LION SUN.mp32.66 MB

photo content

photo content

photo content

متاسفم که با آدم بدرد نخوری مثل من آشنا شدی.

تو حداقل منو داشتی، من تورو هم نداشتم.

خسته تر از نسل من دیدی؟

Ovozli xabar01:15

photo content

تو جدی منو نخواستی.. :)

هرچیم بشه باید قبول کنم ک اون منو نمیخواد :)

به هر حال آرزوم بودی.

تو قرار بود مراقبم باشی، ولی حتی مراقب حرف زدناتم نبودی.

شب از خوابیدن فراریم، صبح از بیدار شدن.

به من میگه بجنگ! کجای من به سرباز ها میخوره؟ آدم که جنگجو نیست، برای همه چیز بجنگه. آدم، آدمه.

Repost from VØɌŦɆX
من آدم شکاکی نیستم مشکل اینه هیچوقت شکام اشتباه از آب درنیومده.

اولش با لبخند شروع میشه بعد رخنه‌میکنه و خفت میکنه.

چخبر از صدای درنیومدت؟