ru
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

Открыть в Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

Больше
948
Подписчики
-324 часа
-267 дней
-15330 день
Архив постов
دیر و زود داره سوخت ساز نداره

LION SUN.mp32.66 MB

photo content

photo content

photo content

متاسفم که با آدم بدرد نخوری مثل من آشنا شدی.

تو حداقل منو داشتی، من تورو هم نداشتم.

خسته تر از نسل من دیدی؟

Голосовое сообщение01:15

photo content

تو جدی منو نخواستی.. :)

هرچیم بشه باید قبول کنم ک اون منو نمیخواد :)

به هر حال آرزوم بودی.

تو قرار بود مراقبم باشی، ولی حتی مراقب حرف زدناتم نبودی.

شب از خوابیدن فراریم، صبح از بیدار شدن.

به من میگه بجنگ! کجای من به سرباز ها میخوره؟ آدم که جنگجو نیست، برای همه چیز بجنگه. آدم، آدمه.

Repost from VØɌŦɆX
من آدم شکاکی نیستم مشکل اینه هیچوقت شکام اشتباه از آب درنیومده.

اولش با لبخند شروع میشه بعد رخنه‌میکنه و خفت میکنه.

چخبر از صدای درنیومدت؟