uz
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

Kanalga Telegram’da o‘tish

Hell is empty, all devils are Here...

Ko'proq ko'rsatish
949
Obunachilar
-324 soatlar
-277 kunlar
-16530 kunlar
Postlar arxiv
کی گفته اون نباشه زندگی نمیگذره؟ اتفاقا هم زندگیم میگذره هم روتینم سرجاشه هم اعصابم ارومه

✨✨

‏از هرکی خوشم میاد یا حداقل پنج هزار کیلومتر باهام فاصله داره یا کلا از وجودم در دنیا بی‌خبره.

خدا هیچ دختر خوشگلیو گیر پسر بی‌ذوق نندازه.

هیچکس براش مهم نبود که من کی هستم تا اینکه ماسک زدم. The Dark Knight Rises

بزرگترین افسوسِ آدمی این است که؛ می‌خواٰهد اما نمی‌تواند و به یاد می‌آورد روزی را که می‌توانست امّا نخواست..

آدما رو وقتی سرشون شلوغه بشناس نه وقتی تنهان، تنهایی آدما رو مهربون میکنه.

حرومزاده تر از ادمی جون مادرش الکی قسم بخوره دیدین؟

تنها جهنم زجر‌دهنده شاید این باشد که آدم خود را از بابت خیری که به دیگران رسانده است سرزنش کند. بیست و یک داستان - کلود روا

‏ ما نمی‌تونیم دیگران رو تغییر بدیم، ‏فقط می‌تونیم یاد بگیریم چطور در برابر اونها از خودمون مراقبت کنیم.

جوانی ما صرف دوام آوردن شد؛ نه زندگی.

‏در نهایت مغزت با قلبت توافق میکنه و بازی تموم میشه

خیلی جاها حسم بهم دروغ نمیگفت این خودم بودم که نمیخواستم باور کنم.

خودتان را در قلب هیچ آدمی نچپانید؛ جا نمی‌شوید، مچاله می‌شوید.

کم بدبختی داریم هوا هم روز به روز داره گرم تر میشه.

I loved that dirty stupid love من اون عشق کثیف و احمقانه رو دوست داشتم

با سختى‌ها مبارزہ كن تا روياهاتو عملى كنی!