es
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

Ir al canal en Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

Mostrar más
948
Suscriptores
-324 horas
-267 días
-15330 días
Archivo de publicaciones
Mensaje de voz00:41

تنِ آدم به تن کسی که دوسش داره نخوره مریض میشه، بی‌جون میشه. بیا و با بغلت جون بده به تن و روحم.

امیدوارم از اون جنگ درونیت که هیچکس جز خودت ازش خبر نداره، جون سالم و روح سالم به در ببری

از ته دل می‌خواستم و آرزو می‌کردم که خودم را تسلیم خواب فراموشی کنم. بوف کور - صادق هدایت

4_5870861676747693929 (1).m4a1.40 MB

تو بدترین بی احترامی بودی که من به‌خودم کردم.

7425517916.mp38.47 MB

اصلا انگار ژنمه، هرجی ادم تاکسیک جذبم بشن.

گاهی تنها راه نجات، بی‌احساس شدن است.

کی گفته اون نباشه زندگی نمیگذره؟ اتفاقا هم زندگیم میگذره هم روتینم سرجاشه هم اعصابم ارومه

✨✨

‏از هرکی خوشم میاد یا حداقل پنج هزار کیلومتر باهام فاصله داره یا کلا از وجودم در دنیا بی‌خبره.

خدا هیچ دختر خوشگلیو گیر پسر بی‌ذوق نندازه.

هیچکس براش مهم نبود که من کی هستم تا اینکه ماسک زدم. The Dark Knight Rises

بزرگترین افسوسِ آدمی این است که؛ می‌خواٰهد اما نمی‌تواند و به یاد می‌آورد روزی را که می‌توانست امّا نخواست..

آدما رو وقتی سرشون شلوغه بشناس نه وقتی تنهان، تنهایی آدما رو مهربون میکنه.

حرومزاده تر از ادمی جون مادرش الکی قسم بخوره دیدین؟

تنها جهنم زجر‌دهنده شاید این باشد که آدم خود را از بابت خیری که به دیگران رسانده است سرزنش کند. بیست و یک داستان - کلود روا