uz
Feedback
فلاکت‌خانه‌ی پری و دوستان

فلاکت‌خانه‌ی پری و دوستان

Kanalga Telegram’da o‘tish

کمی نقاش،گاهی شاعر و گاهی نویسنده.. حرف‌هاتون: @KabootaremanBot شنیدنی ها: @hamoon_e_musics

Ko'proq ko'rsatish
243
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-57 kunlar
-2530 kunlar
Postlar arxiv
لعنت به تک‌تکشون.

با پیامامون

پی‌وی‌ش هنوز بود

امروز خیلی رندوم از سر بی‌حوصلگی داشتم تو پیویام می‌چرخیدم پیام اسن تبلیغاتیا رو پاک کنم

حالا چی می‌بینه؟ بیبی‌شارک.😭

بابام بالاخره تونسته وصل بشه و خیلی خوشحال داره یوتیوب می‌بینه.

یه سر بزنید بهش😭✨

‌ نصف بیشتر هزینه کلاسا هم صرف حمایت از بچه های کار میشه❤️

‌ سلام خوبیی✨🥲 @artnazanin_2 من کلاس های آنلاین آموزش طراحی چهره رو شروع کردم دارم برگزار می کنم خوشحال میشم عضو کانالم بشی و همراهم باشی❤️❤️ هزینه کل دورم ( ۶ ترم ) که بچه ها می تونن ۰ تا ۱۰۰ طراحی چهره رو یاد بگیرن برای ظرفیت محدود فقط ۲۹۰ هزار تومانه😭😍❤️

بهترین تعریف ممکن. مرسی😭😭😭😭😭😭😭

‌ سلیقه آهنگت🛐🛐🛐🛐🛐🛐

شاهکار جدیدی که عاشقش شدم:

می‌زنم فریاد؛ هرچه باداباد. وای از این طوفان، وای از این بی‌داد.

امیدوارم بعد تغییر اسم و پروفایل کانال گمم نکنید😭

اینترنت بهم اجازه نداد.

می‌خوام یه دستی به سر و روی اینجا بکشم...

دلم واسه چنل و ممبراش تنگ شده بود.