ch
Feedback
فلاکت‌خانه‌ی پری و دوستان

فلاکت‌خانه‌ی پری و دوستان

前往频道在 Telegram

کمی نقاش،گاهی شاعر و گاهی نویسنده.. حرف‌هاتون: @KabootaremanBot شنیدنی ها: @hamoon_e_musics

显示更多
243
订阅者
无数据24 小时
-57
-2530
帖子存档
لعنت به تک‌تکشون.

پی‌وی‌ش هنوز بود

امروز خیلی رندوم از سر بی‌حوصلگی داشتم تو پیویام می‌چرخیدم پیام اسن تبلیغاتیا رو پاک کنم

حالا چی می‌بینه؟ بیبی‌شارک.😭

بابام بالاخره تونسته وصل بشه و خیلی خوشحال داره یوتیوب می‌بینه.

یه سر بزنید بهش😭✨

‌ نصف بیشتر هزینه کلاسا هم صرف حمایت از بچه های کار میشه❤️

‌ سلام خوبیی✨🥲 @artnazanin_2 من کلاس های آنلاین آموزش طراحی چهره رو شروع کردم دارم برگزار می کنم خوشحال میشم عضو کانالم بشی و همراهم باشی❤️❤️ هزینه کل دورم ( ۶ ترم ) که بچه ها می تونن ۰ تا ۱۰۰ طراحی چهره رو یاد بگیرن برای ظرفیت محدود فقط ۲۹۰ هزار تومانه😭😍❤️

بهترین تعریف ممکن. مرسی😭😭😭😭😭😭😭

‌ سلیقه آهنگت🛐🛐🛐🛐🛐🛐

شاهکار جدیدی که عاشقش شدم:

می‌زنم فریاد؛ هرچه باداباد. وای از این طوفان، وای از این بی‌داد.

امیدوارم بعد تغییر اسم و پروفایل کانال گمم نکنید😭

اینترنت بهم اجازه نداد.

می‌خوام یه دستی به سر و روی اینجا بکشم...

دلم واسه چنل و ممبراش تنگ شده بود.