uz
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Neginjavaheri🩵 analitikasi

Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 101 137 obunachidan iborat bo'lib, Hazil & Muvofiqiyat toifasida 384-o'rinni va Eron mintaqasida 2 974-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 101 137 obunachiga ega bo‘ldi.

27 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 3 119 ga, so‘nggi 24 soatda esa -156 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 21.17% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 15.64% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 21 427 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 15 831 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 348 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent نگین, سحر, اره, جواهری, خشت kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Kanal uchun tavsif kiritilmagan.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 28 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Hazil & Muvofiqiyat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

101 137
Obunachilar
-15624 soatlar
-5077 kunlar
+3 11930 kunlar
Postlar arxiv
بزارید برسم اخه😂

واییی نگین توروخدا بیاااا غیبت کنیممممممم😂

دلمون براتون تنگ شده بوددددا🥺

امروز میخوام کلا اینجا باشم

سلام🥹

سلام نگین خوبی چرانمیای تلگرام صحبت کنی دلمون تنگ شده برات🥺❤️

امان از این پارت❤️‍🩹

فردا ساعت 8 شب ✨🤍

واااای اینووو😂🤌

همه💩فقط ما خوبیم😂
همه💩فقط ما خوبیم😂

من سخت‌ترین لحظاتم رو تنهایی سر کردم، درحالی که بقیه فکر می‌کردن حالم خوبه :)
من سخت‌ترین لحظاتم رو تنهایی سر کردم، درحالی که بقیه فکر می‌کردن حالم خوبه :)

این روزاهم میگذره عیبی نداره🙃

الهی من بمیرم برات چرا انقدر این چند وقت همه فشارا روی توعه💔🥲

دقیقا به خاطر همین موضوعا بود که هیچ وقت دلم نمیخواست این‌موضوع هارو‌ وارد مجازی کنم چون واقعا مشکلات او رابطه یه چیز خیلی طبیعی هست و الانم واقعا اتفاق خاصی نیوفتاده🫠…

واقعا فاز این مردم رو نمی فهمم شما خودتون تا حالا تو زندگیتو اشتباه‌ نکردین خیلی وقتا راجب هزار تا چیز شک نیوفتاده تو دلتون پیامبر نیستین که بابا اصلا هم ربطی به اینکه به پارتنرتون اعتماد دارین یا ندارین نداره چیز کاملا طبیعیه دعوا اختلاف حتی شک کردن به رابطه ای که دارین چیز کاملا طبیعی ایه حتی تو رفاقت ها چرا یه جوری رفتار می کنید که حس بدی به طرف بدین و پشیمون کنین از اینکه اصلا وارد فضای مجازی شده دقیقا به خاطر این رفتار ها چیزی نگفتن بعضی هاتون همین الان کلی پست بد درست کردین که چی بشه یه پست دیدم نوشته بود ذات دختر بیشتر ذات کثیف سازنده پست مشخص بود خدا شاهده اینا که هیت میدن رو بیای بشونی ازشون سوال بپرسی می فهمی چه زندگی دارک و لجنی دارم

چشم‌نگران نباشید❤️

نگین سعی کنین هر مشکلی ام باشه پیش هم باشین تا آخر ش

نه امروز کلا در کنار خانوادم اومدیم خونه مامان بزرگم

نگین الان پیش حسین نیستی؟!