fa
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام Neginjavaheri🩵

کانال Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 101 137 مشترک است و جایگاه 384 را در دسته شوخی و سرگرمی و رتبه 2 974 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 101 137 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 27 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 3 119 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -156 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 21.17% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 15.64% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 21 427 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 15 831 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 348 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند نگین, سحر, اره, جواهری, خشت تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

توضیحی برای کانال ارائه نشده است.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 28 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته شوخی و سرگرمی تبدیل کرده‌اند.

101 137
مشترکین
-15624 ساعت
-5077 روز
+3 11930 روز
آرشیو پست ها
بزارید برسم اخه😂

واییی نگین توروخدا بیاااا غیبت کنیممممممم😂

دلمون براتون تنگ شده بوددددا🥺

امروز میخوام کلا اینجا باشم

سلام🥹

سلام نگین خوبی چرانمیای تلگرام صحبت کنی دلمون تنگ شده برات🥺❤️

امان از این پارت❤️‍🩹

فردا ساعت 8 شب ✨🤍

واااای اینووو😂🤌

همه💩فقط ما خوبیم😂
همه💩فقط ما خوبیم😂

من سخت‌ترین لحظاتم رو تنهایی سر کردم، درحالی که بقیه فکر می‌کردن حالم خوبه :)
من سخت‌ترین لحظاتم رو تنهایی سر کردم، درحالی که بقیه فکر می‌کردن حالم خوبه :)

این روزاهم میگذره عیبی نداره🙃

الهی من بمیرم برات چرا انقدر این چند وقت همه فشارا روی توعه💔🥲

دقیقا به خاطر همین موضوعا بود که هیچ وقت دلم نمیخواست این‌موضوع هارو‌ وارد مجازی کنم چون واقعا مشکلات او رابطه یه چیز خیلی طبیعی هست و الانم واقعا اتفاق خاصی نیوفتاده🫠…

واقعا فاز این مردم رو نمی فهمم شما خودتون تا حالا تو زندگیتو اشتباه‌ نکردین خیلی وقتا راجب هزار تا چیز شک نیوفتاده تو دلتون پیامبر نیستین که بابا اصلا هم ربطی به اینکه به پارتنرتون اعتماد دارین یا ندارین نداره چیز کاملا طبیعیه دعوا اختلاف حتی شک کردن به رابطه ای که دارین چیز کاملا طبیعی ایه حتی تو رفاقت ها چرا یه جوری رفتار می کنید که حس بدی به طرف بدین و پشیمون کنین از اینکه اصلا وارد فضای مجازی شده دقیقا به خاطر این رفتار ها چیزی نگفتن بعضی هاتون همین الان کلی پست بد درست کردین که چی بشه یه پست دیدم نوشته بود ذات دختر بیشتر ذات کثیف سازنده پست مشخص بود خدا شاهده اینا که هیت میدن رو بیای بشونی ازشون سوال بپرسی می فهمی چه زندگی دارک و لجنی دارم

چشم‌نگران نباشید❤️

نگین سعی کنین هر مشکلی ام باشه پیش هم باشین تا آخر ش

نه امروز کلا در کنار خانوادم اومدیم خونه مامان بزرگم

نگین الان پیش حسین نیستی؟!