uz
Feedback
SAINTCRIPT.

SAINTCRIPT.

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
Indoneziya209 723Toif belgilanmagan
222
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Taglar buluti
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Iyul '24
Iyul '24
+222
4 kanalda
Kanal postlari
thank you guys, and have a great night!

2
pastikan kamu udah pernah isi data di t.me/dawnlierth/4 karena aku akan cek berdasarkan data disana yaa edited: kamu ga perlu isi lagi kalau udah pernah isi sebelumnya!
55
3
just in a nutshell, aku bakal adain pembersihan mutual since a lot of you left my channel recently. dan setelahnya, aku bakal kembali aktif to do mutual business thingy and run my business ASAP 😉
56
4
akhir-akhir ini aku sibuk bangeet, so sorrry if i haven't been able to be a good mutual for you guys 🥺
56
5
haloo selamat malam temen temenn
55
6
Btwbtw i know it's berry-berry late tapi aku mau pamer ava ku yang paling keceee dong, telegram.me/vtiny 😲 such a bewitching masterpiece from the mooost wondrous lalio from @liobonz! ♥️
107
7
So sorrry karena sempat ngilang beberapa hari annnd it turns out that i reaaally miss you guys 🥺
95
8
Aku akan back to routinity yaaap seperti semula 😉
95
9
Cubangeeet yang react gemeey
92
10
Aaaaa aku ketinggalan apaniii
87
11
Halooo senkrip mates ...
84
12
Congraaats ba animek terkeceee badai, capa lagi kalo bukan @rapturees cayaaang hihi 😜
158
13
AAA MAAF BANGET TELAT YAA 😖 celamaaat duaratus miong yeaaay buat biefef ku @choems! Pantengin yuk, satu jam lagi adaa costless event guys 😉 jangan sampe ketinggalaann!
145
14
Jangan lupa makan malamm annd enjoy the rest of your Tuesday! 😋
137
15
Btwbtw senkrip mates! Met malem yeaaa
135
16
Shout out to my dearest and prettiest, Aishaa! Cause her mooosst amazing business, @soignecherub, has reached an amazing three hundred + fiveee! ♥️
135
17
Cause u deserve it bby and u deserve moreeee :3 celamaat duaratuuss lionel yaaa buat ba canci @liobonz dan owner nya yang paling keyennn, Lalioo 🤸🏼‍♀😲
139
18
Selamaaat seratuuus buat the moossst amazing @cnoopies yeaaay! Hopefully this will be the start of your favourable outcome and bring blessings to you in the future! 😉♥️
131
19
No need to be sorry, honeeey, cause there's still a special space for you in my heart! Terimakaaasi banyak cintaaa 🥺
129
20
Zaraaa dan ba kerennn nya @arzheology! CAMAAT TIGARATUS CAYAAANG 😲 Hope all good things and blessings come your way today and forevaaa <3 love youu
119