uz
Feedback
ℳ𝓎 𝓉𝓇𝒾℘ 𖥔 ݁ ˖

ℳ𝓎 𝓉𝓇𝒾℘ 𖥔 ݁ ˖

Kanalga Telegram’da o‘tish

و إجمعني بكُلِ ما هوَ حنونٌ وهيّن ولين وَلا تجعل قَسوةَ الدُنيا تنالُ من قَلبي

Ko'proq ko'rsatish
886
Obunachilar
+2024 soatlar
+617 kunlar
+13030 kunlar
Postlar arxiv
Moana 1&2 !! -5🌟 When I was a child whenever I watched characters like Snow White or Aurora.. I always felt a sense of dissa
+1
Moana 1&2 !! -5🌟 When I was a child whenever I watched characters like Snow White or Aurora.. I always felt a sense of dissatisfaction inside me! wondering what their role was? But when I kept watching Mulan, Jasmine, Merida, and Tiana.. I felt that my true nature was drawn to what I was seeing I enjoyed it and it planted something inside me as a child and later as a teenager that I had never seen before It didn’t strengthen within me the feeling of waiting & adapting or surrendering! Instead it nurtured determination, persistence, rebellion, and the desire to fight I realized that the things shown to a child aren’t just funny moments! A person’s character is built through what they repeatedly see and believe in!! And sometimes even adults are shaped the same way too

ملل ملل ملل ملل ملل ملل ملل

Video xabar00:11

كانت لديّ معلمة ،عاشت لتكون قدوة وأرغمتنا أن نرى العالم من منظورٍ جديد حينما تقرؤون هذه المقالة قد تكون أبحرتِ إلى أوروبا لتجد أصنامًا تكسرها وأفكارًا جديدة تستبدلها -Mona Lisa Smile

One of the greatest feminist movies! this movie will never leave me💖
+1
One of the greatest feminist movies! this movie will never leave me💖

منو عندة letterboxd نتشارك حساباتنا💘

افهم ان هذا شهر عزاء ومن أسمه يعني التركيز على فترة استشهاد الحسين واصحابه بس احنا بصورة عامه حتى بدون محرم ، نذكر الحسين بس بالطريقة الحزينة.. لما نريد نذكره مباشرة نشغل نعي.. منشغل سيرة او مولود(غالبا) .. نركز بس على معاناته متناسين طفولته مع الرسول ومواقفه اللطيفة مع الحسن ولحظات زواجه وتكوين اسرته وعباداته وخلواته و مجالسته مع اصحابه وأهل بيته و مواقفه مع ابنائه..الخ الامام الحسين يعرف راح يستشهد بهاي الطريقة بس عاش هواي مواقف طيبة وسعيده رغم المصاعب وقتها ، بس احنا محينا أثره السعيد بحياته وركزنه بس على المحن الي مر بيها .. خلي يكون الفرح جزء من عقيدتنا، خلي نذكر فد مرة الحسين بدون منبچي ، خنحچي عن شون يلعب مع الاطفال ويساعد الفقراء بالسر واكرامه للناس وعطائه مع ضيوفه ومجالسه مع أبنائه وعباداتهم سوة و علاقته الرحيمة مع زوجاته ونضحك ونبتسم من دون مينتهي الأمر بالبچي دايمًا

الشموع بصورة عامة تستخدم بهواي ديانات هم بالمعابد البوذية والدور الهندوسية والكنائس المسيحية وكلها تعبير عن الاتصال بالمعتقد شي بديع♥️