Azizi’s Warm Corner
Kanalga Telegram’da o‘tish
جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643
Ko'proq ko'rsatishEron34 125Toif belgilanmagan
8 707
Obunachilar
-7224 soatlar
-4 4837 kunlar
+81830 kunlar
Postlar arxiv
8 707
خب دیگه رسما کانفیگی ندارم برای اتصال منم اومدم رو dns و کصشعر های مبتنی بر اون
8 707
روز 24 قطعی ارتباط ایران با جهان
و 24 روز که ما 10 میلیون نفری که کارمون مستقیم با اینترنت هستش درآمدی نداشتیم !
8 707
Repost from localhost
وقتی یک میل دادی کانفیگ خریدی
اونجاست که میفهمی وقتی میگن معتاد فرش زیر پاشو میده برا مواد یعنی چی
8 707
🎬 زهرمار - اگه لاریجانی هم میرفت باشگاه شاید الان نارنجی باهاش مذاکره میکرد
👤 زهرمار
8 707
جدی یه حسی میگه دولت کانادا بر اساس اینکه کی خوشگل تره انتخاب میشه توی الکشن ها
8 707
یه داستانی یادم اومد
هفته پیش با رفیق صمیمیم کافه بودیم که دوتا از همکلاسیای سابقمونو دیدیم و شروع کردیم بحث سیاسی
این دونفر میگفتن که حمله امریکا به ایران بده و ایران نباید رژیمش عوض شه (تاکید داشتن بخصوص با تاثیر خارجی)
ازش پرسیدم الان پس چرا عوام خوشحالن و راضی از وضعیت
گفت من به عوام کاری ندارم من ماشینام و پولام ایرانه نمیخوام تو جنگ خراب شن😐
و قسمت دردناک ماجرا اینه که امثال ایشون پرن تو ونکوور
خودخواه، مال دوست و بی وجدان
سه تا از خصوصیت های عرزشی های خارج نشین
8 707
مایی که خارج ایران زندگی میکنیم به وضوح میبینیم اون افراد رو و متاسفانه کم نیستن تو کم دیدی
و به شکل عجیبی هم کاری ندارن و باز میتونن تکس و هزینه های زندگی رو پشت سر بذارن معلوم نیست از کجا براشون پول میاد
8 707
من الان اینجوریم مگه دولت کشور های آمریکا کانادا و آلمان کسایی که تفکرات تروریستی و چپ افراطی دارن رو دیپورت نمیده منطقا؟
8 707
یه سپاه پاسداران تروریستی که داعش جلوش سر خم میکنه بین عده کمی از هموطنان عزیز خارج نشین وجود داره که هنوز بیدار نشده
پشمام ریخت تفکرات یه عده رو دیدم
خواهشاً ایران آزاد شد اون عده نیان ایران
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
