fa
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

رفتن به کانال در Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

نمایش بیشتر
إيران34 125دسته بندی مشخص نشده است
8 707
مشترکین
-7224 ساعت
-4 4837 روز
+81830 روز
آرشیو پست ها
از الان بای بای و بوس به کله همه‌تون

ضریب 40 ........ یعنی 1 مگ مصرف کنی 40 مگ رفته
ضریب 40 ........ یعنی 1 مگ مصرف کنی 40 مگ رفته

خب دیگه رسما کانفیگی ندارم برای اتصال منم اومدم رو dns و کصشعر های مبتنی بر اون

روز 24 قطعی ارتباط ایران با جهان و 24 روز که ما 10 میلیون نفری که کارمون مستقیم با اینترنت هستش درآمدی نداشتیم !

6 بار نوشتم و ادیت کردم تا جمله بندی درست دراومد

جمله کلیدی امروز: اینترنت آزاد برای ج ا مثل دیوار برلین برای آلمان شرقیه

Repost from localhost
وقتی یک میل دادی کانفیگ خریدی اونجاست که میفهمی وقتی میگن معتاد فرش زیر پاشو میده برا مواد یعنی چی

🎬 زهرمار - اگه لاریجانی هم میرفت باشگاه شاید الان نارنجی باهاش مذاکره میکرد 👤 زهرمار

جدی یه حسی میگه دولت کانادا بر اساس اینکه کی خوشگل تره انتخاب میشه توی الکشن ها

همشونم خودم راه دادم چقد من خفنم -جاستین “بچه خوشگل” ترودو

sticker.webp0.38 KB

خب پس بنابراین کیر تو این وضعیت

و انقدر زیادن که دولت ها واقعا نمیتونن کاریشون کنن متاسفانه

یه داستانی یادم اومد هفته پیش با رفیق صمیمیم کافه بودیم که دوتا از همکلاسیای سابقمونو دیدیم و شروع کردیم بحث سیاسی این دونفر میگفتن که حمله امریکا به ایران بده و ایران نباید رژیمش عوض شه (تاکید داشتن بخصوص با تاثیر خارجی) ازش پرسیدم الان پس چرا عوام خوشحالن و راضی از وضعیت گفت من به عوام کاری ندارم من ماشینام و پولام ایرانه نمیخوام تو جنگ خراب شن😐 و قسمت دردناک ماجرا اینه که امثال ایشون پرن تو ونکوور خودخواه، مال دوست و بی وجدان سه تا از خصوصیت های عرزشی های خارج نشین

photo content

مایی که خارج ایران زندگی میکنیم به وضوح میبینیم اون افراد رو و متاسفانه کم نیستن تو کم دیدی و به شکل عجیبی هم کاری ندارن و باز میتونن تکس و هزینه های زندگی رو پشت سر بذارن معلوم نیست از کجا براشون پول میاد

من الان اینجوریم مگه دولت کشور های آمریکا کانادا و آلمان کسایی که تفکرات تروریستی و چپ افراطی دارن رو دیپورت نمی‌ده منطقا؟

یه سپاه پاسداران تروریستی که داعش جلوش سر خم میکنه بین عده کمی از هموطنان عزیز خارج نشین وجود داره که هنوز بیدار نشده پشمام ریخت تفکرات یه عده رو دیدم خواهشاً ایران آزاد شد اون عده نیان ایران