uz
Feedback
𝗪erya Club

𝗪erya Club

Kanalga Telegram’da o‘tish

Just a half abandoned place for the things I gotta say 𝗣𝘃 : @Imwerya

Ko'proq ko'rsatish
2 119
Obunachilar
-524 soatlar
+5017 kunlar
-21330 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+617
1 kanalda
May '26
+10
2 kanalda
Get PRO
Aprel '260
0 kanalda
Get PRO
Mart '260
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+1 914
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+7
1 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+1 067
2 kanalda
Get PRO
Noyabr '250
4 kanalda
Get PRO
Oktabr '250
1 kanalda
Get PRO
Sentabr '250
1 kanalda
Get PRO
Avgust '250
0 kanalda
Get PRO
Iyul '250
0 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+16
0 kanalda
Get PRO
May '25
+120
5 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+103
2 kanalda
Get PRO
Mart '25
+501
3 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
27 Iyun+1
26 Iyun+1
25 Iyun0
24 Iyun+610
23 Iyun0
22 Iyun0
21 Iyun0
20 Iyun+2
19 Iyun0
18 Iyun0
17 Iyun0
16 Iyun0
15 Iyun0
14 Iyun+1
13 Iyun0
12 Iyun0
11 Iyun0
10 Iyun0
09 Iyun+1
08 Iyun0
07 Iyun0
06 Iyun0
05 Iyun0
04 Iyun0
03 Iyun0
02 Iyun0
01 Iyun+1
Kanal postlari
خدا کیست؟

2
جم کن برو بیرون+1
جم کن برو بیرون
167
3
Millionaire LOVIXX Mykola Kyselychnyk.m4a
163
4
پیاده روی شبانه رو توصیه میکنم تنها و آگاهانه
143
5
اکثر آدمها فقط مخزن‌ اند. دریافت میکنند، انبار میکنند و می‌ پوسانند. یکی از استایلت تعریف میکند، از حضورت خوشش می‌ آید، به تو احترام میگذارد، و آن انرژی همانجا دفن میشود. بی‌ حرکت، بی‌ تکثیر، مثل آبی که راه خروجش را بسته باشند. اما کافی است کسی یک زخم کوچک روی غرورت بکشد. ناگهان فعال میشوی. هفته‌ها با خودت حملش میکنی. در ذهنت صیقلش میدهی. به آن شاخ و برگ میدهی. و بعد در اولین فرصت، همان آلودگی را به نفر بعدی تزریق میکنی. انگار برای نور، انبارداری میکنی و برای تاریکی، پخش‌کننده‌ ای حرفه‌ ای هستی. بیشتر آدمها هرگز خالق هیچ چیز نیستند. فقط واسطه‌اند. تعریف را میگیرند و خفه میکنند. تحقیر را میگیرند و تکثیر. و بعد از جهان گله دارند که چرا سنگین و کدر شده است. جهان را تاریکی خراب نکرده. تاریکی ذاتا ضعیف‌ تر از آن است که چنین قدرتی داشته باشد. چیزی که جهان را فرسوده کرده، انبوه آدمهایی هستند که بلد نیستند زهر را متوقف کنند. قدرت واقعی آن لحظه‌ ای نیست که جواب ضربه را با ضربه بدهی. قدرت واقعی جایی رخ میدهد که یک موج آلوده به تو میرسد و همانجا میمیرد. آنوقت تو دیگر یک انسان معمولی نیستی. تو تبدیل به نقطه‌ ای شده‌ ای که زنجیره در آن قطع میشود. زهر، ادامه پیدا نمیکند. نور، زندانی نمیشود. @WeryaClub | وریـــ∞ـــا
197
6
تولد اردلونه تولدش تبریک میگم و براش آرزوی سلامتی و عمر با عزت دارم❤️‍🔥
172
7
Matn yo'q...
161
8
هر چی پست قدیمی دارین بندازین تو کامنتا
188
9
.
72
10
«بازگشت همه به سوی اوست» برای آگهی ترحیم نیست. یکم دیر میفهمی چیشد🥰
218
11
Video xabar
227
12
Gm dude God bless all of us and am' proud of you. Stay sharp, kind and same mf god lover.❤️‍🔥
214
13
!!
167
14
یک روز سکسی‌ای دیگر برای شارپ بودن!+3
یک روز سکسی‌ای دیگر برای شارپ بودن!
300
15
روز سکسی‌ای برای شارپ بودن است!+3
روز سکسی‌ای برای شارپ بودن است!
1
16
همیشه جوری برخورد کنید که بقیه به این نتیجه برسن که یک God lover چقدر میتونه بزرگ باشه
286
17
Need more energy than ever
377
18
من برای شنیده شدن دنبال آدمها نمیگردم. برای دقیق‌ تر شدن میگردم. دنیا پر از کسانی است که حاضرند زخم‌ هایت را نوازش کنند. اما+1
من برای شنیده شدن دنبال آدمها نمیگردم. برای دقیق‌ تر شدن میگردم. دنیا پر از کسانی است که حاضرند زخم‌ هایت را نوازش کنند. اما تعداد کمی پیدا میشوند که حاضر باشند تیغ را از استخوانت بیرون بکشند. من احتیاجی به معماری احساساتم ندارم. احتیاجی به تفسیر رنج‌ هایم ندارم. وقتی سقف روی سرت آوار شده، تحلیل آوار فایده‌ ای ندارد. باید سنگ را برداشت. برای همین به ندرت مجذوب آدم‌ های نرم میشوم. من به حضورهایی احترام میگذارم که ذهن را کالیبره میکنند. آدمهایی که وقتی وارد اتاق میشوند، واقعیت شفاف‌ تر میشود. من دنبال همدردی نیستم. همدردی، اگر به حرکت ختم نشود، فقط شکل مودبانه‌ ای از ماندن است. چیزی که ارزش دارد وضوح است. وضوحی که تو را وادار کند از دروغ‌ هایی که برای خودت ساخته‌ ای استعفا بدهی. بعضی‌ ها به دنبال آغوش‌ اند. بعضی‌ ها به دنبال تایید. بعضی‌ ها به دنبال فرار. من فقط میخواهم مسئله‌ ای که مقابلم ایستاده، دیگر وجود نداشته باشد. همین. بقیه چیز ها فقط تزئینات ذهن‌ اند. @WeryaClub | وریـــ∞ـــا
439
19
What's the problem, brother? Tell me HERE if you're not comfortable.
311
20
What's the problem, brother? Tell me HERE if you're not comfortable.
1