ch
Feedback
𝗪erya Club

𝗪erya Club

前往频道在 Telegram

Just a half abandoned place for the things I gotta say 𝗣𝘃 : @Imwerya

显示更多
1 582
订阅者
-1624 小时
-2477
-77530

数据加载中...

吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+5
在0个频道中
五月 '26
+10
在2个频道中
Get PRO
四月 '260
在0个频道中
Get PRO
三月 '260
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+1 914
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+7
在1个频道中
Get PRO
十二月 '25
+1 067
在2个频道中
Get PRO
十一月 '250
在4个频道中
Get PRO
十月 '250
在1个频道中
Get PRO
九月 '250
在1个频道中
Get PRO
八月 '250
在0个频道中
Get PRO
七月 '250
在0个频道中
Get PRO
六月 '25
+16
在0个频道中
Get PRO
五月 '25
+120
在5个频道中
Get PRO
四月 '25
+103
在2个频道中
Get PRO
三月 '25
+501
在3个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
22 六月0
21 六月0
20 六月+2
19 六月0
18 六月0
17 六月0
16 六月0
15 六月0
14 六月+1
13 六月0
12 六月0
11 六月0
10 六月0
09 六月+1
08 六月0
07 六月0
06 六月0
05 六月0
04 六月0
03 六月0
02 六月0
01 六月+1
频道帖子
یک روز سکسی‌ای دیگر برای شارپ بودن!
+3
یک روز سکسی‌ای دیگر برای شارپ بودن!

2
روز سکسی‌ای برای شارپ بودن است!+3
روز سکسی‌ای برای شارپ بودن است!
1
3
همیشه جوری برخورد کنید که بقیه به این نتیجه برسن که یک God lover چقدر میتونه بزرگ باشه
138
4
Need more energy than ever
182
5
من برای شنیده شدن دنبال آدمها نمیگردم. برای دقیق‌ تر شدن میگردم. دنیا پر از کسانی است که حاضرند زخم‌ هایت را نوازش کنند. اما+1
من برای شنیده شدن دنبال آدمها نمیگردم. برای دقیق‌ تر شدن میگردم. دنیا پر از کسانی است که حاضرند زخم‌ هایت را نوازش کنند. اما تعداد کمی پیدا میشوند که حاضر باشند تیغ را از استخوانت بیرون بکشند. من احتیاجی به معماری احساساتم ندارم. احتیاجی به تفسیر رنج‌ هایم ندارم. وقتی سقف روی سرت آوار شده، تحلیل آوار فایده‌ ای ندارد. باید سنگ را برداشت. برای همین به ندرت مجذوب آدم‌ های نرم میشوم. من به حضورهایی احترام میگذارم که ذهن را کالیبره میکنند. آدمهایی که وقتی وارد اتاق میشوند، واقعیت شفاف‌ تر میشود. من دنبال همدردی نیستم. همدردی، اگر به حرکت ختم نشود، فقط شکل مودبانه‌ ای از ماندن است. چیزی که ارزش دارد وضوح است. وضوحی که تو را وادار کند از دروغ‌ هایی که برای خودت ساخته‌ ای استعفا بدهی. بعضی‌ ها به دنبال آغوش‌ اند. بعضی‌ ها به دنبال تایید. بعضی‌ ها به دنبال فرار. من فقط میخواهم مسئله‌ ای که مقابلم ایستاده، دیگر وجود نداشته باشد. همین. بقیه چیز ها فقط تزئینات ذهن‌ اند. @WeryaClub | وریـــ∞ـــا
213
6
What's the problem, brother? Tell me HERE if you're not comfortable.
212
7
What's the problem, brother? Tell me HERE if you're not comfortable.
1
8
چنل ترید بن شد همچنان نمی‌دانم چرا
256
9
!!
111
10
چیزی که برایم جالب است، بخصوص در مورد مردان جوان، این است که از یک جایی به آنها القا شده که باید چیزی به جا بگذراند. تلاش کورکورانه برای این مورد فقط بدبختی به همراه دارد. سعی کنید اول و قبل از هر چیزی، چیزی را حس کنید.
300
11
میل جنسی نمی‌تواند مستقیم بیان شود. جامعه آن را طرد می‌کند . به همین دلیل در پوشش عشق ظاهر می‌شود و خود را در قالب ادبیات موسیقی و هنر بیان می‌کند‌. فروید
442
12
خوندن روانشناسی لازمه
307
13
Bring up my brother's channel. Don't consider the content childish. It can help you.❤️‍🔥 -> T.me/lolololololotish
132
14
خودت بودن آن چیزی نیست که از زیر خاک بیرونش بکشی و با افتخار بگویی: «بالاخره پیدایش کردم.» چیزی به اسم «خود اصیل» گوشه‌ ای از+2
خودت بودن آن چیزی نیست که از زیر خاک بیرونش بکشی و با افتخار بگویی: «بالاخره پیدایش کردم.» چیزی به اسم «خود اصیل» گوشه‌ ای از وجودت منتظر کشف شدن ننشسته است. تو حاصل هزاران اثر انگشتی. از خانواده، شهر، کتاب‌ ها، شکست‌ ها، عشق‌ ها، ترس ها و ... مسئله این نیست که از این تاثیر ها فرار کنی. مسئله این است که بدانی کدامشان را امضا میکنی. خیلی‌ ها عمرشان را در لباس‌ هایی زندگی میکنند که برایشان دوخته نشده. فقط آنقدر پوشیده‌ اند که اندازه تنشان شده است. خودت بودن لحظه‌ ای اتفاق می‌ افتد که دیگر هر فکر را باور نمیکنی، هر میل را فرمان نمیدانی و هر تشویقی را دلیل ادامه مسیر حساب نمیکنی. آن نقطه عجیب و کمی ترسناک که میفهمی بخش بزرگی از چیزی که «من» صدایش میزدی، صرفا مجموعه‌ ای از عادت‌ ها، شرطی‌ شدگی‌ ها و واکنش‌ های تکرارشده بوده است. و بعد از آن، آرام‌ آرام شروع میکنی به انتخاب کردن. نه انتخاب بین خوب و بد. انتخاب بین چیزی که از تو عبور کرده و چیزی که واقعا به تو تعلق دارد. شاید خودت بودن هیچ ربطی به پیدا کردن خویش نداشته باشد. شاید فقط شجاعت حذف کردن هر آن چیزی باشد که بدون اجازه‌ ات به نام تو زندگی میکند.
341
15
البته بیشتر چون همه چیز گفته شده
109
16
میخوام فقط کصشر بگم خسته شدم از حرف حسابی
96
17
语音消息
421
18
You can see it But u can't touch it (I'm not talking about women , fucking loser)
518
19
«همه آن ها یک وجه مشترک دارند و آن این است که با ناسپاسی، به زندگی و زیباییِ آن پشتِ پا بزنند.» آن ها را همه جا می بینی... در کافه ها و پارک ها¹ پیاده روی های شبانه² و حین اسکرول کردن بیهوده ریلزها و پست های اینستاگرامی³ انگار با قراردادی بدون سود و بهره، ناخواسته نقش ایجنت ماتریکس را قبول دار شده اند. مهم نیست چقدر با آن ها از نور، زییایی و زندگی صحبت کنی. آن ها باز برای تو دلیلی خواهند آورد که چقدر افسرده اند، زندگی برایشان سیاه و تاریک است و دنیا چه آدم های پوچ و بیخودی دارد. درد و رنجی متوهمانه و ویترینی، تنها برای نمایش به دیگران! بی آنکه حتی یک بار رنج را در دنیای واقعی زیسته باشند، آن را با فیلم ها، نقاشی ها، کتاب ها و موسیقی های غمگین بزک کرده اند تا از مواجهه واقعی با زندگی و رنج معاف شوند. همه آن ها یک وجه مشترک دارند و آن این است که با ناسپاسی، به زندگی و زیباییِ آن پشتِ پا بزنند. احتمالاً از اعماق وجودشان می دانند که خدایی هست و آن ها را بیهوده بر زمین قرار نداده، اما اگر این حقیقت را بپذیرند، دیگر وقت و دلیلی برای ناسپاسی و چسناله های روشنفکری در کافه ها با یک کتاب شعر و یک نخ سیگار مارلبرو نخواهند داشت. کسانی که حتی یک روز رنج و تاریکی را زندگی نکرده اند، برای یک وعده غذای گرم جانشان را به خطر ننداخته اند و وقتشان را با کاریکاتوری مضحک از آن تلف می کنند. اما مردی که رنج را زیسته باشد و در اعماق تاریکی پا گذاشته باشد، بهتر از هر انسان دیگری اهمیت لبخند را می داند. او نمی تواند از رنج کاریکاتور بسازد و آن را در صفحات اجتماعی و جمع های دوستانه اش جار بزند. او اهمیتِ زیستن را درک کرده است. مهم نیست چند بار برای ناامید کردن چنین مردی تلاش کنید. او به لبخند زدن و صحبت از زیبایی ادامه خواهد داد. و حتی مهم نیست که سعی کنید او را با کتاب های شعرتان قانع کنید که این همه تلاش برای زیبا زیستن بیهوده است. ایمانِ او به خدا، او را نجات می دهد. تصاویر مربوط به جنگ هشت ساله ایران و عراق و شیرمردانی که میان گلوله و باروت هم، لبخند را از یاد نمی بردند.
594
20
+1
没有文字...
368