uz
Feedback
𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

Kanalga Telegram’da o‘tish

𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀? @elxord 𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 @durov 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌.

Ko'proq ko'rsatish
1 192
Obunachilar
-2024 soatlar
-27 kunlar
+2330 kunlar
Postlar arxiv
https://t.me/ELDEITY/178 کلی دلیل هست از جمله دسترسی راحت تره جویین شدن راحت تر و اینکه کامنت گذاشتن محدودیتاش برداشته میشه و.. بازم هرطور صلاحه

اسمش یادمه فقط

نیلو یادم نیست اصلا

لکسی هم بله

لکسی و نیل هم اخراج شدن یا بن شدن ؟ 😭😭

به هر حال که قرار نیست دیگه ببینینشون تو تیم پس رها کنید برید سراغ افرادی که میتونن باشن

در زمان خودش جزو ادمینای خوب از نظر اجرایی بود، تکذیب نمیکنم

اجرای هرمس برای توییت واقعا جذب کننده بود.

برای ما ارشدا این دو تا مفهوم جدایی داره

اخراج خیلی فرق داره با بن، کاش بن شی اخراج نشی

منم نگفتم بن شدن البته، گفتم جزو اخراجی ها هستن

شنیدن کی بود مانند دیدن

تا جایی که ما شنیدیم لفت دادن اخراج نشدن https://t.me/ELDEITY/183

اتفاقا این دو نفر جزو همون اخراجیان از تیم

سلیقه‌ها متفاوته، به نظرم باید به ارشد تیم کی بی سی اعتماد کنید چون در نهایت تصمیم با پلیره

https://t.me/ELDEITY/171 حالا رهام قدیمی بود یه چیزی ولی اجرای اکیرا واقعا نیاز به تلاش بیشتر داره دو سه بار رومر اجرا کرد فقط بنراشو خوب مینوشت وگزنه اصلا نمیتونست جو برنامه رو مهیج کنه اون یکی ادمین رومرم کاروته که اجراش خیلی آروم و چطور بگم سادست بنظرم اینجور برنامه های سوژه ای لذتش به طول برنامس نه فقط بنرش اجرایی مثل اجراهای دکس و هرمس >

کی بی سی جوین اجباری داره برای همین پابلیکه