uz
Feedback
همه‌یِ‌من

همه‌یِ‌من

Kanalga Telegram’da o‘tish

"همه‌ی آن‌چیزی که شاید منم یا روزی من بود" -لطفا کپی نکنید(فور کنید). @Nameresann_bot

Ko'proq ko'rsatish
Eron137 746Toif belgilanmagan
307
Obunachilar
+124 soatlar
-97 kunlar
-1930 kunlar
Postlar arxiv
08 - the cure.mp311.95 MB

الان داشتم هلو می‌خوردم به پوستش فکر می‌کردم, نمی‌دونم چرا. بعد یاد درخت هلو افتادم. بعد یاد این افتادم که بعضی درخت‌ها انقدر میوه می‌دن که شاخه‌هاشون خم می‌شه و بعد یهو یاد خودم افتادم. عجیبه. آدم گاهی از هلو می‌رسه به خستگی. راستش نمی‌دونم خسته‌ام یا نه. فقط حس می‌کنم یک جایی بین دوام آوردن و رها شدن ایستاده‌ام. نه دلم می‌خواد همه‌چیز رو ول کنم نه حوصله‌ی محکم نگه داشتنش رو دارم. صبح برای چند دقیقه داشتم به نور افتاده روی برگ‌های درخت نگاه می‌کردم. بعد با خودم گفتم چقدر عجیبه که بعضی چیزها فقط هستند. نه توضیحی دارن, نه تلاشی, نه تقلا. فقط هستن. و من سال‌هاست دارم برای بودن تلاش می‌کنم. شاید برای همین بعضی وقت‌ها «دلم می‌خواد کمی شبیه درخت‌ها باشم. » یا باد. یا آب. یا هرچیزی که بلده بی‌دلیل ادامه بده. نمی‌دونم. شاید هم فقط صبح‌ئه و من زیادی بیدارم.

مثل باران بهاری، باریدی؛ سبز کردی دشت شقایق‌ها را‌ و رفتی... من با شقایق‌ها تنها شدم!

photo content

آن روز‌ها هر وقت موهایت را باز می‌کردی باد وزیدن می‌گرفت! این خشکسالی بی دلیل نیست. و جز من هیچکس دلیلش را نمی‌داند! باد دل باخته بود. و تو موهایت را کوتاه کرده‌ای!
"نزار قبانی"

Repost from پریچهره
03af0e7f.mp32.65 MB

NASR - Tanhayi (Acoustic version).mp37.66 MB

هیچ می‌دانی چرا چون موج در گریز از خویشتن پیوسته می‌کاهم؟ _ زآن که بر این پردۀ تاریک این خاموشی نزدیک آنچه می‌خواهم نمی‌بینم، وآنچه می‌بینم نمی‌خواهم.
"محمدرضا شفیعی کدکنی"

sticker.webp0.09 KB

شب که می‌شود، به جای خواب، تو به بند بند وجودم می‌آیی و من می‌خندم، بغض می‌کنم، بالشم که خیس شد عقربه ساعت که به صبح نزدیک شد، نه! تو هنوز هم خیال رفتن نداری! و این قصه هر شب ادامه دارد…
"ناشناس"

2_5350558498012830393.mp39.49 MB

photo content

* It Was Just an Accident 2025
* It Was Just an Accident 2025

فرقی نمی‌کند پنجه طلایی آفتاب باشد یا انگشت‌های خیس باران این پنجره دیگر جواب سلام آسمان را نخواهد داد وقتی قرار نیست تو از این کوچه بگذری
"بهرام محمودی"

girl_in_red_-_girls_5z4.mp33.32 MB

sticker.webp0.04 KB

در آن چشم‌ها شاید یک‌ دنیا نهفته بود و من نمی‌دانستم.

03 - honeybee.mp39.09 MB

همزمان با شروع تابستون اول تیر هم تولد آقای کیارستمی بود :)

معمولاً وقتی دارم فیلم‌نامه می‌نویسم یک سری آدم واقعی توی ذهن من هستنند که ممکنه در انتها توی فیلمم بازی نکنن. خشونت توی زندگی واقعی وجود داره ولی من هیچ‌وقت از خشونت برای جمع‌کردن تماشاگر استفاده نمی‌کنم. فکر می‌کنم بهترین کارمو توی ایران انجام دادم. فیلم یک‌صدای جهانی و عمومی است، ما نمی‌تونیم اون رو در یک فرهنگ خاص خلاصه کنیم. فیلم درباره یک انسانه، درباره انسانیت.
"عباس کیارستمی"