uz
Feedback
𝐓𝐀𝐒𝐊𝐌𝐏 𝐖𝐈𝐓𝐇 𝐍𝐐𝐀𝐄 🎱

𝐓𝐀𝐒𝐊𝐌𝐏 𝐖𝐈𝐓𝐇 𝐍𝐐𝐀𝐄 🎱

Kanalga Telegram’da o‘tish

𝐀𝐍𝐘 𝐏𝐑𝐎𝐁𝐋𝐄𝐌 𝐂𝐀𝐍 𝐅𝐈𝐍𝐃 𝐎𝐖𝐍𝐄𝐑 : @naegonee 𝐎𝐖𝐍𝐄𝐑 𝐒𝐄𝐂 : @ndqae

Ko'proq ko'rsatish
189
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kun
-630 kun
Postlar arxiv
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 ~ open agent cv voucher shopee ~    • harga cv agent lagi tinggi dari cv biasa   • nak tau harga cv bole tanya   • if rajin boss akan bagi akan bagi bonus   • seminggu boleh cecah rm50+ kalau rajin will get bonus every month from owner @pumirari

🍭Paid promote by @yayalong24🍭 ~ open agent cv voucher shopee ~    • harga cv agent lagi tinggi dari cv biasa   • nak tau harga cv bole tanya   • if rajin boss akan bagi akan bagi bonus   • seminggu boleh cecah rm50+ kalau rajin will get bonus every month from owner @pumirari

🍭Paid promote by @yayalong24🍭 👼 「     TASK REACT     」 👼 ❗️link ch :
https://t.me/+h85WxRhwKPpjMTll
❗️link react :
https://t.me/c/2282024775/3512
💌 : REACT "💋" ONLY 👉 option 1 — yg 1acc bole send ss dkt @raaslept and claim mp❗️ — yg byk acc bole pm @who_raraa , send ss BEFORE n AFTER react shja + qr 👉 option 2 —  done react bole pm @mochinanaa untuk claim web topup / ch movie 📌FAST PAY / LATE PAY 👌

🍭Paid promote by @yayalong24🍭 haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut bos suruh buat apa , tutorial fh bagi A-Z , yg ni pula pengeluaran dalam dua bulan i buat job ni , i tk ambil untung pun klw u join job ni , tpi u yg dapat banyak untung sbb kmi yg akan bayar awk .. kalau berminat bole try masuk dalam group dulu tk faham bole tnya admin https://t.me/+g2mtcs8bXX1iZmFl

🍭 Paid promote by @yayalong24 🍭 👼 「  TASK REACT 」 👼 ❗️link ch :
https://t.me/+rIriaH8tUnY0Y2I1
❗️link react :
https://t.me/c/2282024775/3512
💌 : REACT "💋" ONLY 👉 option 1 — yg 1acc bole send ss dkt @raaslept and claim mp❗️ — yg byk acc bole pm @who_raraa , send ss BEFORE n AFTER react shja + qr 👉 option 2 — done react bole pm @mochinanaa untuk claim web topup / ch movie 📌FAST PAY / LATE PAY 👌

🍭Paid promote by @yayalong24🍭 haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut bos suruh buat apa , tutorial fh bagi A-Z , yg ni pula pengeluaran dalam dua bulan i buat job ni , i tk ambil untung pun klw u join job ni , tpi u yg dapat banyak untung sbb kmi yg akan bayar awk .. kalau berminat bole try masuk dalam group dulu tk faham bole tnya admin https://t.me/+g2mtcs8bXX1iZmFl

🍭Paid promote by @yayalong24🍭 𝙊𝙋𝙀𝙉 𝘿𝙍𝙊𝙋𝙎𝙃𝙄𝙋 𝙁𝙔𝙍𝘼𝘼 💅 ── .✦ Apps premium, boost socmed, topup games! ── .✦
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 𝙊𝙋𝙀𝙉 𝘿𝙍𝙊𝙋𝙎𝙃𝙄𝙋 𝙁𝙔𝙍𝘼𝘼 💅 ── .✦ Apps premium, boost socmed, topup games! ── .✦ Adaa rewards end month 🎀 ── .✦ Free join, asalkan rajin cari cust! 😍 ── .✦ pm @myfyraa

🍭Paid promote by @yayalong24🍭 haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut bos suruh buat apa , tutorial fh bagi A-Z , yg ni pula pengeluaran dalam dua bulan i buat job ni , i tk ambil untung pun klw u join job ni , tpi u yg dapat banyak untung sbb kmi yg akan bayar awk .. kalau berminat bole try masuk dalam group dulu tk faham bole tnya admin https://t.me/+g2mtcs8bXX1iZmFl

🍭Paid promote by @yayalong24🍭 haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut bos suruh buat apa , tutorial fh bagi A-Z , yg ni pula pengeluaran dalam dua bulan i buat job ni , i tk ambil untung pun klw u join job ni , tpi u yg dapat banyak untung sbb kmi yg akan bayar awk .. kalau berminat bole try masuk dalam group dulu tk faham bole tnya admin https://t.me/+g2mtcs8bXX1iZmFl

🍭Paid promote by @yayalong24🍭 𝙊𝙋𝙀𝙉 𝘿𝙍𝙊𝙋𝙎𝙃𝙄𝙋 𝙁𝙔𝙍𝘼𝘼 💅 ── .✦ Apps premium, boost socmed, topup games! ── .✦
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 𝙊𝙋𝙀𝙉 𝘿𝙍𝙊𝙋𝙎𝙃𝙄𝙋 𝙁𝙔𝙍𝘼𝘼 💅 ── .✦ Apps premium, boost socmed, topup games! ── .✦ Adaa rewards end month 🎀 ── .✦ Free join, asalkan rajin cari cust! 😍 ── .✦ pm @myfyraa

💘 Paid promote by @yayalong24 💘 YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI ➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot link channel�
+1
💘 Paid promote by @yayalong24 💘 YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI ➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot link channel🔗 : https://t.me/mzplaycmy FOLLOW STEP BY STEP GUYS KORANG TAK JOIN MEMANG RUGI SUMPAH 🔥

💘 Paid promote by @yayalong24 💘 YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI ➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot link channel�
+1
💘 Paid promote by @yayalong24 💘 YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI ➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot link channel🔗 : https://t.me/mzplaycmy FOLLOW STEP BY STEP GUYS KORANG TAK JOIN MEMANG RUGI SUMPAH 🔥

💘 Paid promote by @yayalong24 💘 YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI ➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot link channel�
+1
💘 Paid promote by @yayalong24 💘 YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI ➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot link channel🔗 : https://t.me/mzplaycmy FOLLOW STEP BY STEP GUYS KORANG TAK JOIN MEMANG RUGI SUMPAH 🔥

💘 Paid promote by @yayalong24💘 OPEN DS! (ADAA REWARDS) 🙈 𖹭.ᐟfree join (nak yg aktif cari cust only) 𖹭.ᐟapps premium, top
💘 Paid promote by @yayalong24💘 OPEN DS! (ADAA REWARDS) 🙈 𖹭.ᐟfree join (nak yg aktif cari cust only) 𖹭.ᐟapps premium, topup games 𖹭.ᐟdpt free custom qr dri fyraa 𖹭.ᐟjoin tpi tk cari cust? fyraa kick. pm fyraa: @myfyraa

💘 Paid promote by @yayalong24💘 OPEN DS! (ADAA REWARDS) 🙈 𖹭.ᐟfree join (nak yg aktif cari cust only) 𖹭.ᐟapps premium, top
💘 Paid promote by @yayalong24💘 OPEN DS! (ADAA REWARDS) 🙈 𖹭.ᐟfree join (nak yg aktif cari cust only) 𖹭.ᐟapps premium, topup games 𖹭.ᐟdpt free custom qr dri fyraa 𖹭.ᐟjoin tpi tk cari cust? fyraa kick. pm fyraa: @myfyraa

💘 Paid promote by @yayalong24 💘 YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI ➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot link channel�
+1
💘 Paid promote by @yayalong24 💘 YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI ➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot link channel🔗 : https://t.me/mzplaycmy FOLLOW STEP BY STEP GUYS KORANG TAK JOIN MEMANG RUGI SUMPAH 🔥

💘 Paid promote by @yayalong24💘 nak kan dpt banyak dalam gmbr mcmni? atau lebih? cuba join i punya side income, confirm tak
💘 Paid promote by @yayalong24💘 nak kan dpt banyak dalam gmbr mcmni? atau lebih? cuba join i punya side income, confirm tak rugii MODAL HANYA RM5 GAIS !!! SYARAT 🌷 kena ada tng/bank 🌷 umur? tiada limit, asalkan ada bank/tng, surirumah pun boleh join, termasuk intern yg tengh bekerja tetapi nak join side income pun blh BERMINAT? PM @sunnyinni

💘 Paid promote by @yayalong24 💘 meh la react " ☃️ " guys , after react claim empi 1acc/  00.01 sen pm @nthlysa , untuk yang banyak acc 10+ acc / 00.03 sen pm @fluvhhh 🫶🏻 mashi guys btw late reply , if tk busy fast pay 🌷 link react : https://t.me/strawberrykidsy/14 link ch : https://t.me/strawberrykidsy

💘 Paid promote by @yayalong24💘 nak kan dpt banyak dalam gmbr mcmni? atau lebih? cuba join i punya side income, confirm tak
💘 Paid promote by @yayalong24💘 nak kan dpt banyak dalam gmbr mcmni? atau lebih? cuba join i punya side income, confirm tak rugii MODAL HANYA RM5 GAIS !!! SYARAT 🌷 kena ada tng/bank 🌷 umur? tiada limit, asalkan ada bank/tng, surirumah pun boleh join, termasuk intern yg tengh bekerja tetapi nak join side income pun blh BERMINAT? PM @sunnyinni