𝐓𝐀𝐒𝐊𝐌𝐏 𝐖𝐈𝐓𝐇 𝐍𝐐𝐀𝐄 🎱
Ir al canal en Telegram
189
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
-630 días
Archivo de publicaciones
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
🍭Paid promote by @yayalong24🍭
~ open agent cv voucher shopee ~
• harga cv agent lagi tinggi dari cv biasa
• nak tau harga cv bole tanya
• if rajin boss akan bagi akan bagi bonus
• seminggu boleh cecah rm50+ kalau rajin
will get bonus every month from owner
@pumirari
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
🍭Paid promote by @yayalong24🍭
~ open agent cv voucher shopee ~
• harga cv agent lagi tinggi dari cv biasa
• nak tau harga cv bole tanya
• if rajin boss akan bagi akan bagi bonus
• seminggu boleh cecah rm50+ kalau rajin
will get bonus every month from owner
@pumirari
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
🍭Paid promote by @yayalong24🍭
👼 「 TASK REACT 」 👼
❗️link ch :
https://t.me/+h85WxRhwKPpjMTll❗️link react :
https://t.me/c/2282024775/3512💌 : REACT "💋" ONLY 👉 option 1 — yg 1acc bole send ss dkt @raaslept and claim mp❗️ — yg byk acc bole pm @who_raraa , send ss BEFORE n AFTER react shja + qr 👉 option 2 — done react bole pm @mochinanaa untuk claim web topup / ch movie✅ 📌FAST PAY / LATE PAY 👌
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
🍭Paid promote by @yayalong24🍭
haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut bos suruh buat apa , tutorial fh bagi A-Z , yg ni pula pengeluaran dalam dua bulan i buat job ni , i tk ambil untung pun klw u join job ni , tpi u yg dapat banyak untung sbb kmi yg akan bayar awk .. kalau berminat bole try masuk dalam group dulu tk faham bole tnya admin https://t.me/+g2mtcs8bXX1iZmFl
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
🍭 Paid promote by @yayalong24 🍭
👼 「 TASK REACT 」 👼
❗️link ch :
https://t.me/+rIriaH8tUnY0Y2I1❗️link react :
https://t.me/c/2282024775/3512💌 : REACT "💋" ONLY 👉 option 1 — yg 1acc bole send ss dkt @raaslept and claim mp❗️ — yg byk acc bole pm @who_raraa , send ss BEFORE n AFTER react shja + qr 👉 option 2 — done react bole pm @mochinanaa untuk claim web topup / ch movie✅ 📌FAST PAY / LATE PAY 👌
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
🍭Paid promote by @yayalong24🍭
haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut bos suruh buat apa , tutorial fh bagi A-Z , yg ni pula pengeluaran dalam dua bulan i buat job ni , i tk ambil untung pun klw u join job ni , tpi u yg dapat banyak untung sbb kmi yg akan bayar awk .. kalau berminat bole try masuk dalam group dulu tk faham bole tnya admin https://t.me/+g2mtcs8bXX1iZmFl
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
🍭Paid promote by @yayalong24🍭
𝙊𝙋𝙀𝙉 𝘿𝙍𝙊𝙋𝙎𝙃𝙄𝙋 𝙁𝙔𝙍𝘼𝘼 💅
── .✦ Apps premium, boost socmed, topup games!
── .✦ Adaa rewards end month 🎀
── .✦ Free join, asalkan rajin cari cust! 😍
── .✦ pm @myfyraa
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
🍭Paid promote by @yayalong24🍭
haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut bos suruh buat apa , tutorial fh bagi A-Z , yg ni pula pengeluaran dalam dua bulan i buat job ni , i tk ambil untung pun klw u join job ni , tpi u yg dapat banyak untung sbb kmi yg akan bayar awk .. kalau berminat bole try masuk dalam group dulu tk faham bole tnya admin https://t.me/+g2mtcs8bXX1iZmFl
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
🍭Paid promote by @yayalong24🍭
haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut bos suruh buat apa , tutorial fh bagi A-Z , yg ni pula pengeluaran dalam dua bulan i buat job ni , i tk ambil untung pun klw u join job ni , tpi u yg dapat banyak untung sbb kmi yg akan bayar awk .. kalau berminat bole try masuk dalam group dulu tk faham bole tnya admin https://t.me/+g2mtcs8bXX1iZmFl
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
🍭Paid promote by @yayalong24🍭
𝙊𝙋𝙀𝙉 𝘿𝙍𝙊𝙋𝙎𝙃𝙄𝙋 𝙁𝙔𝙍𝘼𝘼 💅
── .✦ Apps premium, boost socmed, topup games!
── .✦ Adaa rewards end month 🎀
── .✦ Free join, asalkan rajin cari cust! 😍
── .✦ pm @myfyraa
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
+1
💘 Paid promote by @yayalong24 💘
YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI
➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot
link channel🔗 : https://t.me/mzplaycmy
FOLLOW STEP BY STEP GUYS KORANG TAK JOIN MEMANG RUGI SUMPAH 🔥
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
+1
💘 Paid promote by @yayalong24 💘
YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI
➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot
link channel🔗 : https://t.me/mzplaycmy
FOLLOW STEP BY STEP GUYS KORANG TAK JOIN MEMANG RUGI SUMPAH 🔥
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
+1
💘 Paid promote by @yayalong24 💘
YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI
➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot
link channel🔗 : https://t.me/mzplaycmy
FOLLOW STEP BY STEP GUYS KORANG TAK JOIN MEMANG RUGI SUMPAH 🔥
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promote by @yayalong24💘
OPEN DS! (ADAA REWARDS) 🙈
𖹭.ᐟfree join (nak yg aktif cari cust only)
𖹭.ᐟapps premium, topup games
𖹭.ᐟdpt free custom qr dri fyraa
𖹭.ᐟjoin tpi tk cari cust? fyraa kick.
pm fyraa: @myfyraa
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promote by @yayalong24💘
OPEN DS! (ADAA REWARDS) 🙈
𖹭.ᐟfree join (nak yg aktif cari cust only)
𖹭.ᐟapps premium, topup games
𖹭.ᐟdpt free custom qr dri fyraa
𖹭.ᐟjoin tpi tk cari cust? fyraa kick.
pm fyraa: @myfyraa
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
+1
💘 Paid promote by @yayalong24 💘
YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI
➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot
link channel🔗 : https://t.me/mzplaycmy
FOLLOW STEP BY STEP GUYS KORANG TAK JOIN MEMANG RUGI SUMPAH 🔥
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promote by @yayalong24💘
nak kan dpt banyak dalam gmbr mcmni? atau lebih? cuba join i punya side income, confirm tak rugii
MODAL HANYA RM5 GAIS !!!
SYARAT
🌷 kena ada tng/bank
🌷 umur? tiada limit, asalkan ada bank/tng, surirumah pun boleh join, termasuk intern yg tengh bekerja tetapi nak join side income pun blh
BERMINAT? PM @sunnyinni
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promote by @yayalong24 💘
task react ☃️
link react: https://t.me/strawberrykidsy/30
link ch: https://t.me/strawberrykidsy
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promote by @yayalong24 💘
meh la react " ☃️ " guys , after react claim empi 1acc/ 00.01 sen pm @nthlysa , untuk yang banyak acc 10+ acc / 00.03 sen pm @fluvhhh 🫶🏻 mashi guys btw late reply , if tk busy fast pay 🌷
link react :
https://t.me/strawberrykidsy/14
link ch :
https://t.me/strawberrykidsy
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promote by @yayalong24💘
nak kan dpt banyak dalam gmbr mcmni? atau lebih? cuba join i punya side income, confirm tak rugii
MODAL HANYA RM5 GAIS !!!
SYARAT
🌷 kena ada tng/bank
🌷 umur? tiada limit, asalkan ada bank/tng, surirumah pun boleh join, termasuk intern yg tengh bekerja tetapi nak join side income pun blh
BERMINAT? PM @sunnyinni
