🍷 Red.Girl🩸
Kanalga Telegram’da o‘tish
چنلم برام دفترچه خاطراته :) *معلومه که تکستام مخاطب داره. چنل بهونست، میگم که تو بشنوی! حرفایی که بهت نزدمو همشو نوشتم .. تاسیس ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ ساعت 1:52 ناشناسم: @Red_girll_bot
Ko'proq ko'rsatishEron118 271Toif belgilanmagan
598
Obunachilar
-524 soatlar
-17 kunlar
-8030 kunlar
Postlar arxiv
598
فکر کن کل شب بخاطر بچه هامون که دیگه پیشمون نیستن گریه کنی بعد این کصکشا با صدای حیدر حیدر بیدارت کنن
598
Repost from N/a
کاری به کارِ هم نداشته باشیم!
یکی اعتقاد داره،
یکی فقط احترام میگذارد،
یکی هم اعتقادی ندارد!
یکی با شرکت در مراسماتِ مذهبی و هیئت و حرم، حالش خوب میشود،
یکی در تنهایی، یکی هم جورِ دیگر!
یک باور دارد، یکی باور ندارد!
اعتقاد، یک مسئلهی کاملا شخصی ست...
کافیست در رفتارهایمان افراط نکنیم تا اعتقادمان برای سایرین، قابل احترام باشد،
کافیست باورهایِ ما موجبِ رنجش و
آزارِ هیچ کس نشود.
کافیست فقط انسان باشیم...
نرگس صرافان طوفان.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
