fa
Feedback
🍷 Red.Girl🩸

🍷 Red.Girl🩸

رفتن به کانال در Telegram

چنلم برام دفترچه خاطراته :) *معلومه که تکستام مخاطب داره. چنل بهونست، میگم که تو بشنوی! حرفایی که بهت نزدمو همشو نوشتم .. تاسیس ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ ساعت 1:52 ناشناسم: @Red_girll_bot

نمایش بیشتر
إيران118 271دسته بندی مشخص نشده است
598
مشترکین
-524 ساعت
-17 روز
-8030 روز
آرشیو پست ها
کسی که دوستت داشته باشه پیش میاد ناراحتت کنه ولی شعورش هم میرسه از دلت در بیاره

#شبتون_به_زیبایی_خودتون معده و سر ، همیشه قربانی غم هاییه که بروز نمیدم... ۰۲:۳۲

جاوید نام مهدی کشاورز🕊🖤

جوری که عرزشی ها دارن لف میدن🤣

نون و پنیر و ماهی کص ننت سپاهی

من قرار نبود به این سن برسم واسه همین ایده‌ای ندارم باید تو این سن چیکار کنم.

#شبتون_به_زیبایی_خودتون به تخمم که تحت فشاری، با من درست صحبت کن. ۰۲:۴۶

22 روز دیگه تولدته

#شبتون_به_زیبایی_خودتون مغزمو باز کنی توش ی ویترین از خشمِ. ۰۲:۱۷

فکر کن کل شب بخاطر بچه هامون که دیگه پیشمون نیستن گریه کنی بعد این کصکشا با صدای حیدر حیدر بیدارت کنن

#شبتون_به_زیبایی_خودتون تنم بوی مرگ گرفته مادر‌. ۰۲:۵۹

در خیابان‌هایی که خون فرزندان ایران ریخته، سوگواری برای مَرد عرب، بی‌شرفی ‌است.

Repost from N/a
کاری به کارِ هم نداشته باشیم! یکی اعتقاد داره، یکی فقط احترام می‌گذارد، یکی هم اعتقادی ندارد! یکی با شرکت در مراسماتِ مذهبی و هیئت و حرم، حالش خوب می‌شود، یکی در تنهایی، یکی هم جورِ دیگر! یک باور دارد، یکی باور ندارد! اعتقاد، یک مسئله‌ی کاملا شخصی ست... کافیست در رفتارهایمان افراط نکنیم تا اعتقادمان برای سایرین، قابل احترام باشد، کافیست باورهایِ ما موجبِ رنجش و آزارِ هیچ کس نشود. کافیست فقط انسان باشیم...
نرگس صرافان طوفان.

هرسال محرم آرزو میکردم ای کاش پسرم بودم ولی امسال میگم ای کاش کلا نبودم

همچنین پسرایی که برای شماره گرفتن از دخترا میرن

سلام میکنم به جنده هایی که بخاطر پسر میرن لای این حرومزادها

Telegram | icyRemix Mix Rapi | Deltang 2.mp325.07 MB