uz
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Ko'proq ko'rsatish
1 125
Obunachilar
+124 soatlar
+247 kunlar
+11530 kunlar
Postlar arxiv
کدوم سفیده

Repost from N/a
photo content
+1

Repost from N/a
photo content
+1

نه فکر نکنم

واسه دیو بودن زقادی دافه

اونم دیوه مگه

معشوقه مو سفیدست

به تو دادم دیگه سبزک

من الان یه دیو واقعیم

به من بده

بیخیال دارم فکر اضافی میکنم

نمیدونم چجوری باید به یکی کاراکتر دیو بدم که ناراحت نشه..

sticker.webp0.28 KB

چلنج میزارم سرگرم شم از یه جا به بعد کلمو کیری میکنه

پکاش خیلی خوشگله سر بزنین بهش

Repost from N/a
دو نفر تا 70 ...💔

من خودم به شخصه کاراکترش رو خیلی دوست داشتم حقه هاش حرف اولو میزد

https://t.me/eclixxe/35674 عذر میخوام اما گوه بی جا میخورن، صرفا سر دراوردن حرص و ترس دخترای طفلی. واژه بیچاره تو مخیه اینا طفل معصومن و بی گناه

https://t.me/eclixxe/35666 کیر هممونم روش بره ناکافیه. حیف کیر که مایه میزاریم واسه این نوب سگ حقیر زن جنده.

دقیقا همینطوره