uz
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Ko'proq ko'rsatish
1 126
Obunachilar
+124 soatlar
+277 kunlar
+13230 kunlar
Postlar arxiv
یه ایده بهتر دارم

واقعا مرگ میحوام

📬 یک نجوا برای ‌ 𝗁𝖺𝗀𝖾𝗇 ‌ 𝗎𝗋 𝗆𝖺𝗇 ارسال شد

ساتور؟

عزیزممم

📬 یک نجوا برای ‌ 𝗁𝖺𝗀𝖾𝗇 میخوام بمیرم مزاحمم نشین ‌ ارسال شد

قبوله

بیا کاری کنیم 9 ماه درد نکشی

ینی الان دوقولو داشتم بهتر از این یود

دارم گاییده میشم تونمیفعمی

قبلیم نتونستم بن کنم هنوز سرش شرمندم

باید یکی جدید پیدا کنم

خیلی واقعا

باشه پس

فهمیدم چرا اینقدر اذیتب

ژنیا مامانم ساتورو قایم کرده

اشکال نداره

sticker.webp0.32 KB