uz
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Ko'proq ko'rsatish
1 112
Obunachilar
+124 soatlar
+317 kunlar
+11430 kunlar
Postlar arxiv
چه پک بانمکیه

Repost from N/a
sticker.webp0.22 KB

Repost from N/a
‌‌ ‌‌‌‌ ‌ ‌ ‌‌︶·‌‌⏝ ‌ ‌ ‌‌ ˙ ིྀ .˙⏝·‌‌︶ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ 焦糖 ─ 𝐍ᥱᥕ 𝗉𝖺ᥴ𝗄 ˓ 𝓜 ˒˙✿᷼࿙⁠⁠⁠⁠࿚ ᩙ ׅ  ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌

🙂🙂

کلا اوضاع چنل من خیته

خودمم گاهی ناراحت میشم وقتی حالم گرفتست حال یکی دیگه رو هم گرفته کنم

نه نه نرم شیابتی

🤣😭‌

نرم شیافتی

وگرنه میرفتم پیوی اون کسشز میگفتم

شیافتی

ببخشید بچه ها من اینجا کسشر میگم چون کسی پیویم نیست

نرم شیابتی

شرم رفاقتی

نرم رفاقتی

نرم شرابتی؟

دچار شرم نیابتی شدم

اون یکی فرقی برام نداره

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾 - Telegram kanali @eclixxe statistikasi va tahlili