fa
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

رفتن به کانال در Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

نمایش بیشتر
1 112
مشترکین
+124 ساعت
+317 روز
+11430 روز
آرشیو پست ها
چه پک بانمکیه

Repost from N/a
sticker.webp0.22 KB

Repost from N/a
‌‌ ‌‌‌‌ ‌ ‌ ‌‌︶·‌‌⏝ ‌ ‌ ‌‌ ˙ ིྀ .˙⏝·‌‌︶ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ 焦糖 ─ 𝐍ᥱᥕ 𝗉𝖺ᥴ𝗄 ˓ 𝓜 ˒˙✿᷼࿙⁠⁠⁠⁠࿚ ᩙ ׅ  ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌

🙂🙂

کلا اوضاع چنل من خیته

خودمم گاهی ناراحت میشم وقتی حالم گرفتست حال یکی دیگه رو هم گرفته کنم

نه نه نرم شیابتی

🤣😭‌

نرم شیافتی

وگرنه میرفتم پیوی اون کسشز میگفتم

شیافتی

ببخشید بچه ها من اینجا کسشر میگم چون کسی پیویم نیست

..

نرم شیابتی

شرم رفاقتی

نرم رفاقتی

نرم شرابتی؟

دچار شرم نیابتی شدم

اون یکی فرقی برام نداره