uz
Feedback
"S"

"S"

Kanalga Telegram’da o‘tish

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6239897945 𝗔𝗻 𝗼𝗿𝗱𝗶𝗻𝗮𝗿𝘆 𝗵𝘂𝗺𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗶𝗻𝗴

Ko'proq ko'rsatish
209
Obunachilar
+1124 soatlar
+117 kunlar
+1430 kunlar
Postlar arxiv
"S"
209
نههه نیستت

"S"
209
زشته عع

"S"
209
Video xabar00:05

"S"
209
Video xabar00:12

"S"
209
Repost from LyricPixelArt
+8
آلبوم جدید بهزاد لیتو

"S"
209
Mesle Ghablan - Behzad Leito, Isam, Tamara.mp311.05 MB

"S"
209
‏خیلی آدمِ تو ذوقم بخوره حذف کنی ام.

"S"
209
مادر ایرانی اینطوریه همچنان که درگیر فروپاشی روانی هستی میاد پیشت میگه هیچ گوهی نمیشی و میره💘

"S"
209
(:

"S"
209
++++++++

"S"
209
من حتی اگر بیست سال هم بگذره بازم برای اینکه نزاشتن برم هنرستان اشک میریزم و حسرت میخورم..

"S"
209
خدایا این دیگه pms نیست رسما امتحان الهیه💆🏻‍♀

"S"
209
ممنون واقعا

"S"
209
دو‌قطبی ای شایذ

"S"
209
شخصیت من خیلی عجیبه؛ من از تنهایی لذت میبرم، ولی آدم اجتمایی هستم! بعضی وقتا ساکت، بعضی وقتا پر حرف!‏ بعضی وقتا مهربونم، بعضی وقتا جدی ام! ‏بعضی وقتا یچیزای بزرگی رو میبخشم، بعضی وقتا از کنار چیزای خیلی کوچیکی رد نمیشم! یه وقتایی پررو و یه وقتایی خجالتی.. یه چیزی که اصلا درکش واسه همه سخت:)

"S"
209
بهترین تراپی بود :)🥲

"S"
209

"S"
209
ارههه

"S"
209
فکم درد گرفت 🙃

"S"
209
Oh my god