uz
Feedback
𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

Kanalga Telegram’da o‘tish

koyo شوهر شادی هستم 💢 He | him 22 yrs Webtoon @betweenlifeandcotard Shop @the_koyo Talk @llKoyo_bot

Ko'proq ko'rsatish
1 993
Obunachilar
+1124 soatlar
+147 kunlar
+9730 kunlar
Postlar arxiv
یجورایی کلا هارو به من وایب دریا میده یا یه مکان که رودخونه داره

بخاطر همین کنار ارتش ماهی کشیدی؟😭😭😭

راستی من یه هارو تو خونه دارم
+1
راستی من یه هارو تو خونه دارم

ولی اخه...

https://t.me/itstartarus/12764 میشه همیشه موهاش کوتاه باشه؟

خیلی سخت بودش
خیلی سخت بودش

دیگو با موهای کوتاه
دیگو با موهای کوتاه

داشتم شوخی میکردم استراحت چیه

آقا منظورم این بود از هارو تا چند هفته آرت نزنی نه که یک ماه ولش کنی ما رو در خماری نزار اصلا من گی خوردم😂💔 ولی میشه بعد از استراحت از دیگو آرت بزنی؟ بچم گناه داره

sticker.webp0.13 KB

بنظرم کلا یک ماه ارت زدن کافیه_

بچم هارو با این آرت خوشملی که زدی برای یک ماه یا چند هفته کافیه دیگو بچم هم گناه داره از این طفل زیبا و جذاب یک آرت بزن لطفااااا نظر سنجی رو ول کن شتر دیدی ندیدی😔

بازم ارت از هارو یعنی؟

نه این سری یه تله جدید بود منتظر بودم ببینم کی تو انون میگه ارتیستو

https://t.me/itstartarus/12749 منکه میدونم اینم مثل سری پیش یه تله است ولی نمیتونم ثابت کنم

sticker.webp0.26 KB

اتفاقا از اونجایی که ویلنه تمام انرژیمو دارم جمع میکنم چیزای خوب ازش بزنم

خدایی دلم تنگه واسه توماس، خیلی خوشگل و خفنه نمیفهمم چرا از همه کمتر ازش آرت میزنی و از همه کم طرفدار تره در حقش دارید ظلم میکنین😭

مردم😭😭😭😭

photo content