OPENSTAR️
⛔️اولین و بزرگترین چنل اخبار و حواشی کالاف موبایل همراه با اوپن لابی۲۴ساعته 📣اولین اوپن لابی ۲۴ساعته در ایران 📣اتحادیه مشترک تمام اوپن لابی ها STARNEWS : @Openstarnews_bot Ads : @Openstar_ADS Owner : @Z3roski Admin : @igrimend
Ko'proq ko'rsatish📈 Telegram kanali OPENSTAR️ analitikasi
OPENSTAR️ (@codm_openstar) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 13 339 obunachidan iborat bo'lib, Texnologiyalar & Aralashmalar toifasida 9 587-o'rinni va Eron mintaqasida 24 195-o'rinni egallagan.
📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika
невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 13 339 obunachiga ega bo‘ldi.
23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 6 243 ga, so‘nggi 24 soatda esa -38 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.
- Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
- Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 5.54% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 4.66% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
- Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 740 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 622 ta ko‘rish yig‘iladi.
- Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 7 ta reaksiya keladi.
- Tematik yo‘nalishlar: Kontent gap, حاشیه, مذاکره, ترامپ, ویتکاف kabi asosiy mavzularga jamlangan.
📝 Tavsif va kontent siyosati
Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
“⛔️اولین و بزرگترین چنل اخبار و حواشی کالاف موبایل همراه با اوپن
لابی۲۴ساعته
📣اولین اوپن لابی ۲۴ساعته در ایران
📣اتحادیه مشترک تمام اوپن لابی ها
STARNEWS : @Openstarnews_bot
Ads : @Openstar_ADS
Owner : @Z3roski
Admin : @igrimend”
Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Texnologiyalar & Aralashmalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.
همه کشتیها ، هواپیماها و نیروهای نظامی آمریکا به همراه مهمات تسلیحات و هر آنچه واسه اجرای عملیات مرگبار و نابودی دشمنی که همین حالا هم به شدت ضعیف شده لازم باشه ، اطراف ایران باقی میمونه تا زمانی که توافق واقعی به طور کامل اجرا بشه.
اگه به هر دلیلی این اتفاق نیفته - که بسیار بعیده - اونوقت تیراندازی شروع میشه، اونم تو سطحی بزرگتر، قوی تر و شدیدتر از هر چیزی که تا الان دیده شده.مدتها پیش توافق شده بود - برخلاف تمام حرفهای دروغی که گفته میشه - هیچ سلاح هستهای وجود نخواهد داشت و تنگه هرمز باز و امن خواهد بود
.
این وسط ارتش قدرتمند ما در حال تجهیز و استراحته و حتی مشتاق عمليات بعدی خودشه. آمریکا برگشته!
بیایید شفاف باشیم؛ آتشبس یک توقف موقت است و نیروی مشترک همچنان آماده است اگر دستور داده شود یا فراخوانده شود تا عملیات رزمی را از سر بگیرد...🆕CHANNEL : @codm_openstar 📣GAP : @Gpopenstar 🎥@Openstarnews_bot ارسال حواشی ❗️آخرینحواشیواخبارکالاف،کاستوم ۲۴ساعته❗️
ایران برای این آتشبس التماس کرد. ایران میخواهد این اتفاق بیفتد. آنها به اندازه کافی تحمل کردهاند!
ایران به مدت ۴۷ سال تهدید بوده است! دیگر نه. نه در زمان نظارت ما.
به هر معیاری، عملیات خشم حماسی ارتش ایران را نابود کرد و آن را برای سالها از نظر رزمی ناتوان ساخت.
در کمتر از ۴۰ روز، یکی از فرماندهیهای رزمی ما، سنتکام، با استفاده از کمتر از ۱۰٪ از کل قدرت رزمی آمریکا، یکی از بزرگترین ارتشهای جهان را از هم پاشید.🆕CHANNEL : @codm_openstar 📣GAP : @Gpopenstar 🎥@Openstarnews_bot ارسال حواشی ❗️آخرینحواشیواخبارکالاف،کاستوم ۲۴ساعته❗️
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
