OPENSTAR️
⛔️اولین و بزرگترین چنل اخبار و حواشی کالاف موبایل همراه با اوپن لابی۲۴ساعته 📣اولین اوپن لابی ۲۴ساعته در ایران 📣اتحادیه مشترک تمام اوپن لابی ها STARNEWS : @Openstarnews_bot Ads : @Openstar_ADS Owner : @Z3roski Admin : @igrimend
إظهار المزيد📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام OPENSTAR️
تُعد قناة OPENSTAR️ (@codm_openstar) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 13 339 مشتركاً، محتلاً المرتبة 9 587 في فئة التكنولوجيات والتطبيقات والمرتبة 24 195 في منطقة إيران.
📊 مؤشرات الجمهور والحراك
منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 13 339 مشتركاً.
بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 6 243، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -38، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.
- حالة التحقق: غير موثّقة
- معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 5.54%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.66% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
- وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 740 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 622 مشاهدة.
- التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 7.
- الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل gap, حاشیه, مذاکره, ترامپ, ویتکاف.
📝 الوصف وسياسة المحتوى
يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
“⛔️اولین و بزرگترین چنل اخبار و حواشی کالاف موبایل همراه با اوپن
لابی۲۴ساعته
📣اولین اوپن لابی ۲۴ساعته در ایران
📣اتحادیه مشترک تمام اوپن لابی ها
STARNEWS : @Openstarnews_bot
Ads : @Openstar_ADS
Owner : @Z3roski
Admin : @igrimend”
بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التكنولوجيات والتطبيقات.
همه کشتیها ، هواپیماها و نیروهای نظامی آمریکا به همراه مهمات تسلیحات و هر آنچه واسه اجرای عملیات مرگبار و نابودی دشمنی که همین حالا هم به شدت ضعیف شده لازم باشه ، اطراف ایران باقی میمونه تا زمانی که توافق واقعی به طور کامل اجرا بشه.
اگه به هر دلیلی این اتفاق نیفته - که بسیار بعیده - اونوقت تیراندازی شروع میشه، اونم تو سطحی بزرگتر، قوی تر و شدیدتر از هر چیزی که تا الان دیده شده.مدتها پیش توافق شده بود - برخلاف تمام حرفهای دروغی که گفته میشه - هیچ سلاح هستهای وجود نخواهد داشت و تنگه هرمز باز و امن خواهد بود
.
این وسط ارتش قدرتمند ما در حال تجهیز و استراحته و حتی مشتاق عمليات بعدی خودشه. آمریکا برگشته!
بیایید شفاف باشیم؛ آتشبس یک توقف موقت است و نیروی مشترک همچنان آماده است اگر دستور داده شود یا فراخوانده شود تا عملیات رزمی را از سر بگیرد...🆕CHANNEL : @codm_openstar 📣GAP : @Gpopenstar 🎥@Openstarnews_bot ارسال حواشی ❗️آخرینحواشیواخبارکالاف،کاستوم ۲۴ساعته❗️
ایران برای این آتشبس التماس کرد. ایران میخواهد این اتفاق بیفتد. آنها به اندازه کافی تحمل کردهاند!
ایران به مدت ۴۷ سال تهدید بوده است! دیگر نه. نه در زمان نظارت ما.
به هر معیاری، عملیات خشم حماسی ارتش ایران را نابود کرد و آن را برای سالها از نظر رزمی ناتوان ساخت.
در کمتر از ۴۰ روز، یکی از فرماندهیهای رزمی ما، سنتکام، با استفاده از کمتر از ۱۰٪ از کل قدرت رزمی آمریکا، یکی از بزرگترین ارتشهای جهان را از هم پاشید.🆕CHANNEL : @codm_openstar 📣GAP : @Gpopenstar 🎥@Openstarnews_bot ارسال حواشی ❗️آخرینحواشیواخبارکالاف،کاستوم ۲۴ساعته❗️
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
