uz
Feedback
02:08

02:08

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Ko'proq ko'rsatish
852
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-37 kunlar
+130 kunlar
Postlar arxiv
جنام جنای قدیم قبلاوشی نداشتن

آره داستانش رو کامل می‌دونم و با کسی که دیده‌اش صحبت کردم

میدونستی یه جنی هست به اسم زعفر جنی؟ در موردش بخون خیلی باحاله

یه روز سر یه کلاس به یه استاد ثابت کردم که داره یه مطلب عربی رو اشتباه درس میده. وقتی توضیح دادم و بچه‌ها هم فهمیدن، اونا هم تایید کردن بعد چیشد؟ استاد بیرونم کرد از کلاس 😂

یه خاطره از دانشگاهت بگو🗿

بچه ها تا حالا جن دیدین؟ بهش اعتقاد دارین؟

فکر کن اجنه دارن بهم پیام میدن

بسم الله الرحمن الرحیم

تقصیر این کیبورذه به خذا😩😩

اینا چیه؟ چرا نمی‌فهمم

تظه؟ بامز؟

از خودت که تقریبا هیچی نمیگی، امشب تظه یه خاطره باحال یا آموزنده یا بامز از دانشگاهت بگی!!

photo content

کی میخوای از ناشناسی دربیای

باشه بیا

سلاااام منم ناشناس بازیی👋

اگه نوشت «تمایلی ندارد» دروغ میگه. دارم. خودش مشکل داره نکبت

بچه ها ربات به مشکل خورده

ببین من عکاس نیستم و علمی هم ندارم توش ولی یه قاعده نانوشته برام ثابت شده که همیشه عکسامون به چشم بقیه خوشگلتر ازشم خودمونه و عکسایی که بنظر خودت قشنگ نیست بنظر خیلیای دیگه قشنگه

اگه بخوای یه نکته عکاسی بگی چی میگی