Coin Pilot 🚀
Kanalga Telegram’da o‘tish
USDⓈ-M Futures signals ☑️ 1-10 signals daily ☑️ Up to 250 signals a month ☑️High Accuracy 85%-96% ☑️ Entry price | Take Profit | Stop Loss ☑️ Instructions ☑️ Support 24/7 @dumi1234
Ko'proq ko'rsatish619
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-57 kunlar
-2930 kunlar
Postlar arxiv
619
Repost from N/a
#FARTCOIN/USDT | Long📈, x20 |
💯 Mark Price = 0.1972
🔝 Profit - 100%
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
619
Repost from N/a
🔥 #FARTCOIN/USDT | Long📈, x20 | 🔥
💷 Entry Target = 0.1873
Take Profits =
☑️ 0.1911 | 40% of profit |
☑️ 0.1929 | 60% of profit |
☑️ 0.1948 | 80% of profit |
🚀 0.1967 | 100% of profit |
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
619
Repost from N/a
#REZ/USDT | Short📉, x20 |
💯 Mark Price = 0.004427
🔝 Profit - 100%
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
619
Repost from N/a
🔥 #REZ/USDT | Short📉, x20 | 🔥
💷 Entry Target = 0.004692
Take Profits =
☑️ 0.004598 | 40% of profit |
☑️ 0.004551 | 60% of profit |
☑️ 0.004504 | 80% of profit |
🚀 0.004457 | 100% of profit |
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
619
Oyage trading life eka success karaganna puluwan ekama thana thamai guys coinpilot kiynne. me weddi crypto currency trading kiynne hriyta karoth life eke hard dreams achieve karsganna thiyana hodama margaya.eka api hamoma dannwa.
supirima signals aragena oyage busy life eke unath meka karanna puluwan api ekka join unoth guys
Future ekedi crypto currency nathuwa apita success wenna ba guys.oya meka danma start kara kiynne oyata issarahata meka godak important wei.
Guys loss wela inna aya aluthin trading start karnna bln in ayq msg ekak dala join wela blanna aniwaryenma hamoma goda danwa guys
@dumi1234
619
Repost from N/a
🌐 #KNC
📍Quick 157 % Profit in 5 hrs 8 mins🥂
🎯 Targets 1, 2, 3, 4, 5, 6 Done ✅
619
Repost from N/a
📍Coin : #KNC/USDT
🔴 SHORT
👉 Entry: 0.1700 - 0.1760
🌐 Leverage: 20x
🎯 Target 1: 0.1684
🎯 Target 2: 0.1668
🎯 Target 3: 0.1652
🎯 Target 4: 0.1636
🎯 Target 5: 0.1620
🎯 Target 6: 0.1604
❌ StopLoss: 0.18800
619
Me wage profit karanna. Quality signal dena vip ekata join wenna kmathi aya msg ekak danna guys .hri trading plan ekak ekka hri guide ekak ekka trade karanna puluwan api ekka witharai guys
@dumi1234
619
මුලු ලෝකයම trading වලින් ඉදිරියට යන බව අපි හැමෝම දන්නවා.මේ වෙද්දී ගොඩක් දියුණු රටවල් crypto trading හරහා මුදල් උපයනවා.අපේ life goals වලට යන්න පුලුවන් එකම පාර මේක.job එක කරන ගමන් අමතර ආදායමක් උපයාගන්න ගමන් trading වලින් success වෙලා ප්රදාන ආදායම crypto trading කරගෙන life එකේ තියන ලොකුම dreams achieved කරගන්න අපි සමග එක් වෙන්න.අද කරන ආයෝජනය හෙට ඔයාගේ life change එක වෙන්න පුලුවන්..
Join vip - @dumi1234
619
Oyage trading life eka success karaganna puluwan ekama thana thamai guys coinpilot kiynne. me weddi crypto currency trading kiynne hriyta karoth life eke hard dreams achieve karsganna thiyana hodama margaya.eka api hamoma dannwa.
supirima signals aragena oyage busy life eke unath meka karanna puluwan api ekka join unoth guys
Future ekedi crypto currency nathuwa apita success wenna ba guys.oya meka danma start kara kiynne oyata issarahata meka godak important wei.
Guys loss wela inna aya aluthin trading start karnna bln in ayq msg ekak dala join wela blanna aniwaryenma hamoma goda danwa guys
@dumi1234
619
Repost from N/a
🌐 #KAT
📍Quick 139 % Profit in 1 hr 10 mins🥂
🎯 Targets 1, 2, 3, 4, 5, 6 Done ✅
619
Repost from N/a
📍Coin : #KAT/USDT
🔴 SHORT
👉 Entry: 0.01616 - 0.01660
🌐 Leverage: 20x
🎯 Target 1: 0.01599
🎯 Target 2: 0.01583
🎯 Target 3: 0.01565
🎯 Target 4: 0.01550
🎯 Target 5: 0.01535
🎯 Target 6: 0.01518
❌ StopLoss: 0.01687
