ch
Feedback
Coin Pilot 🚀

Coin Pilot 🚀

前往频道在 Telegram

USDⓈ-M Futures signals ☑️ 1-10 signals daily ☑️ Up to 250 signals a month ☑️High Accuracy 85%-96% ☑️ Entry price | Take Profit | Stop Loss ☑️ Instructions ☑️ Support 24/7 @dumi1234

显示更多
619
订阅者
无数据24 小时
-57
-2930
帖子存档
Repost from N/a
#FARTCOIN/USDT | Long📈, x20 | 💯 Mark Price = 0.1972 🔝 Profit - 100% =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Repost from N/a
🔥 #FARTCOIN/USDT | Long📈, x20 | 🔥 💷 Entry Target = 0.1873 Take Profits = ☑️ 0.1911 | 40% of profit | ☑️ 0.1929 | 60% of profit | ☑️ 0.1948 | 80% of profit | 🚀 0.1967 | 100% of profit | =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Repost from N/a
#REZ/USDT | Short📉, x20 | 💯 Mark Price = 0.004427 🔝 Profit - 100% =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Repost from N/a
🔥 #REZ/USDT | Short📉, x20 | 🔥 💷 Entry Target = 0.004692 Take Profits = ☑️ 0.004598 | 40% of profit | ☑️ 0.004551 | 60% of profit | ☑️ 0.004504 | 80% of profit | 🚀 0.004457 | 100% of profit | =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

photo content

Good night all

Oyage trading life eka success karaganna puluwan ekama thana thamai guys coinpilot kiynne. me weddi crypto currency trading kiynne hriyta karoth life eke hard dreams achieve karsganna thiyana hodama margaya.eka api hamoma dannwa. supirima signals aragena oyage busy life eke unath meka karanna puluwan api ekka join unoth guys Future ekedi crypto currency nathuwa apita success wenna ba guys.oya meka danma start kara kiynne oyata issarahata meka godak important wei. Guys loss wela inna aya aluthin trading start karnna bln in ayq msg ekak dala join wela blanna aniwaryenma hamoma goda danwa guys @dumi1234

Repost from N/a
🌐 #KNC 📍Quick 157 % Profit in 5 hrs 8 mins🥂 🎯 Targets 1, 2, 3, 4, 5, 6 Done ✅

Repost from N/a
📍Coin : #KNC/USDT 🔴 SHORT 👉 Entry: 0.1700 - 0.1760 🌐 Leverage: 20x 🎯 Target 1: 0.1684 🎯 Target 2: 0.1668 🎯 Target 3: 0.1652 🎯 Target 4: 0.1636 🎯 Target 5: 0.1620 🎯 Target 6: 0.1604 ❌ StopLoss: 0.18800

Vip proof

Me wage profit karanna. Quality signal dena vip ekata join wenna kmathi aya msg ekak danna guys .hri trading plan ekak ekka hri guide ekak ekka trade karanna puluwan api ekka witharai guys @dumi1234

photo content
+1

මුලු ලෝකයම trading වලින් ඉදිරියට යන බව අපි හැමෝම දන්නවා.මේ වෙද්දී ගොඩක් දියුණු රටවල් crypto trading හරහා මුදල් උපයනවා.අපේ life goals වලට යන්න පුලුවන් එකම පාර මේක.job එක කරන ගමන් අමතර ආදායමක් උපයාගන්න ගමන් trading වලින් success වෙලා ප්‍රදාන ආදායම crypto trading කරගෙන life එකේ තියන ලොකුම dreams achieved කරගන්න අපි සමග එක් වෙන්න.අද කරන ආයෝජනය හෙට ඔයාගේ life change එක වෙන්න පුලුවන්.. Join vip - @dumi1234

Repost from N/a
💹 #NFP 1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣5️⃣6️⃣ ✅ 💎131.1 % Profit in 13 mins🚀🔥

Repost from N/a
🔥 135% 𝐏𝐫𝐨𝐟𝐢𝐭 🍻 🎯 𝐓𝐚𝐫𝐠𝐞𝐭 :- 1, 2, 3, 4, 5 🎉 ✅ ⏰ 𝐓𝐢𝐦𝐞:- 16hrs 1min

Vip proof

Oyage trading life eka success karaganna puluwan ekama thana thamai guys coinpilot kiynne. me weddi crypto currency trading kiynne hriyta karoth life eke hard dreams achieve karsganna thiyana hodama margaya.eka api hamoma dannwa. supirima signals aragena oyage busy life eke unath meka karanna puluwan api ekka join unoth guys Future ekedi crypto currency nathuwa apita success wenna ba guys.oya meka danma start kara kiynne oyata issarahata meka godak important wei. Guys loss wela inna aya aluthin trading start karnna bln in ayq msg ekak dala join wela blanna aniwaryenma hamoma goda danwa guys @dumi1234

Repost from N/a
🌐 #KAT 📍Quick 139 % Profit in 1 hr 10 mins🥂 🎯 Targets 1, 2, 3, 4, 5, 6 Done ✅

Repost from N/a
📍Coin : #KAT/USDT 🔴 SHORT 👉 Entry: 0.01616 - 0.01660 🌐 Leverage: 20x 🎯 Target 1: 0.01599 🎯 Target 2: 0.01583 🎯 Target 3: 0.01565 🎯 Target 4: 0.01550 🎯 Target 5: 0.01535 🎯 Target 6: 0.01518 ❌ StopLoss: 0.01687

VIP proof