کلبه جنگلی
Yopiq kanal
آنجا که بابونه ها می رویند✨️ http://t.me/HidenChat_Bot?start=1381326147
Ko'proq ko'rsatish193
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-1030 kunlar
Postlar arxiv
193
Repost from ·Alaska, Alaska·
کلی کانفیگ رو امتحان کردم که به اینجا وصل بشم و چیزی بنویسم ولی نمیدونم چی باید بگم. راستش خیلی چیزها هست که در حال حاضر نمیدونم. نمیدونم چرا در زمانهای که دسترسی به اینترنت جهانی حق هر انسانی هست، این حق از ما گرفته میشه و باید مبلغ خیلی زیادی رو برای اتصال بهش پرداخت کرد و تازه استرس قطع شدنش و پایان ارتباط با دنیا رو داشت. نمیدونم چرا در این دورهی تاریخی مجبور به زندگی هستیم. نمیدونم اینها از جون ما چی میخوان. نمیدونم با حسرت گذشتن روزهای جوانیم به این شکل چطور کنار بیام. یا نمیدونم این دفعه چی باید پیدا کنم که بهش بچسبم و باعث بشه امید دوباره پیدا کنم (قبلا در این کار استاد بودم!). نمیدونم چطور باید مداوم در حرکت بود و تسلیم نشد. بین همهی این چیزها اگه میتونستم فقط یک چیز رو بدونم، پایان این مسیر بود. آخرش چی میشه؟ کی تموم میشه؟ اصلا تموم میشه؟ ما خوب میشیم؟ اگه کسی از آینده صدای من رو میشنوه لطفا فقط بهم بگه که ما خوب میشیم.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
