حـرفهایِمَــــهاٰ
Kanalga Telegram’da o‘tish
.Beyond words, beyond noise. 💬:http://t.me/HidenChat_Bot?start=6193418647
Ko'proq ko'rsatish681
Obunachilar
+124 soatlar
-157 kunlar
-11730 kunlar
Postlar arxiv
راستشو بخوای به يه جايی رسيدم كه
ديگه نه از چيزی خوشحال ميشم
نه بابتش ناراحت ميشم، يه حس
بیتفاوتی عجيبی توی اعماق روحم وجود
داره كه نميزاره نسبت به اتفاقات دورم
كوچيکترين عكس العملی داشته باشم.
اژدهای کوچک پرسید :
اگه بعضیا از من یا کارهام خوششون نیاد چی؟
پاندای بزرگ گفت :
تو باید راه خودت رو بری؛ بهتره اونها رو از دست بدی تا خودت رو :)🌿
تهش که چی؟
چی قراره بشه؟
چی میشه اگه تهِ همهی این زجرا و درد کشیدنا،
شکوفه دادن نباشه؟
اگه یه روزِ خوب نیاد چی؟
اصلا اگه دیر بیاد و دیگه نباشیم که یه روزِ خوبو
زندگی کنیم چی؟
یوقتایی میرم تو فکر وقتی همسنامو میبینم
سطح فکر و دغدغه هاشونو که چقدر از نظر
من بچگونه و مسخره به حساب میاد
نمیدونم شاید من متعلق به این نسل نیستم.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
