حـرفهایِمَــــهاٰ
الذهاب إلى القناة على Telegram
.Beyond words, beyond noise. 💬:http://t.me/HidenChat_Bot?start=6193418647
إظهار المزيد681
المشتركون
+124 ساعات
-157 أيام
-11730 أيام
أرشيف المشاركات
راستشو بخوای به يه جايی رسيدم كه
ديگه نه از چيزی خوشحال ميشم
نه بابتش ناراحت ميشم، يه حس
بیتفاوتی عجيبی توی اعماق روحم وجود
داره كه نميزاره نسبت به اتفاقات دورم
كوچيکترين عكس العملی داشته باشم.
اژدهای کوچک پرسید :
اگه بعضیا از من یا کارهام خوششون نیاد چی؟
پاندای بزرگ گفت :
تو باید راه خودت رو بری؛ بهتره اونها رو از دست بدی تا خودت رو :)🌿
تهش که چی؟
چی قراره بشه؟
چی میشه اگه تهِ همهی این زجرا و درد کشیدنا،
شکوفه دادن نباشه؟
اگه یه روزِ خوب نیاد چی؟
اصلا اگه دیر بیاد و دیگه نباشیم که یه روزِ خوبو
زندگی کنیم چی؟
یوقتایی میرم تو فکر وقتی همسنامو میبینم
سطح فکر و دغدغه هاشونو که چقدر از نظر
من بچگونه و مسخره به حساب میاد
نمیدونم شاید من متعلق به این نسل نیستم.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
