uz
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

Kanalga Telegram’da o‘tish

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

Ko'proq ko'rsatish
630
Obunachilar
-124 soatlar
-87 kunlar
-1430 kunlar
Postlar arxiv
بعد امدن دهن مارو صاف کردن

بخدا همه اولش همین گفتن

بگایی جدید:

حاضرم ناز تو با قیمت جانم بخرم چه بلایی شده‌ای ، کاش بیای به سرم

میخوای خرم کنی

ای نفسگیرترین حادثه‌ی فصل خزان من به اسمت برسم، سخت نبارم، سخت است ✨ایناز خانومم✨

اما من دلم نمیخواد تورو کنار بزارم پس برگرد..

عشق قشنگم حالا بخاطر اسم قهر نکنننننن بجز تو برا کی مینویسم اخههههه

https://t.me/bluo_o7/36267 عهههههههههههههه

ای تکیه‌گاه آخر قلب شکسته‌ام دل جز به روی ماه قشنگت نبسته‌ام گرچه پس از تو رفته قرار از دلم ولی امن است جای عشق تو در جان خسته‌ام

تقصیر خودته سوالو بد میپرسی🤣