ar
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

الذهاب إلى القناة على Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

إظهار المزيد
630
المشتركون
-124 ساعات
-87 أيام
-1430 أيام
أرشيف المشاركات
بعد امدن دهن مارو صاف کردن

بخدا همه اولش همین گفتن

بگایی جدید:

وای یاخدا

حاضرم ناز تو با قیمت جانم بخرم چه بلایی شده‌ای ، کاش بیای به سرم

خر نمیشم

میخوای خرم کنی

😌😌😌

ای نفسگیرترین حادثه‌ی فصل خزان من به اسمت برسم، سخت نبارم، سخت است ✨ایناز خانومم✨

اما من دلم نمیخواد تورو کنار بزارم پس برگرد..

عشق قشنگم حالا بخاطر اسم قهر نکنننننن بجز تو برا کی مینویسم اخههههه

https://t.me/bluo_o7/36267 عهههههههههههههه

رسالة صوتية00:02

رسالة صوتية00:11

ای تکیه‌گاه آخر قلب شکسته‌ام دل جز به روی ماه قشنگت نبسته‌ام گرچه پس از تو رفته قرار از دلم ولی امن است جای عشق تو در جان خسته‌ام

منم میخوام

تقصیر خودته سوالو بد میپرسی🤣