uz
Feedback
مراجعات تالتة ثانوي 2026

مراجعات تالتة ثانوي 2026

Kanalga Telegram’da o‘tish

📚 ملخصات ثانوية عامة 🧠 نصايح للمذاكرة وتنظيم الوقت 🎓 يومياتي في الجامعة ⭐ لايفات و ذاكر معي ومعسكرات #مذاكرة #تلخيصات #ذاكر_معي #تالتةثانوي #مذاكرات

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali مراجعات تالتة ثانوي 2026 analitikasi

مراجعات تالتة ثانوي 2026 (@physicsmer) Arab til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 11 436 obunachidan iborat bo'lib, Taʼlim toifasida 17 561-o'rinni va Iroq mintaqasida 10 767-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 11 436 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 355 ga, so‘nggi 24 soatda esa 33 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 14.60% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 8.57% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 1 668 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 979 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 26 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent اَللّٰه, دَور, عَام, حَاجِه, جَدوَل kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
📚 ملخصات ثانوية عامة 🧠 نصايح للمذاكرة وتنظيم الوقت 🎓 يومياتي في الجامعة ⭐ لايفات و ذاكر معي ومعسكرات #مذاكرة #تلخيصات #ذاكر_معي #تالتةثانوي #مذاكرات

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Taʼlim toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

11 436
Obunachilar
+3324 soatlar
+1477 kunlar
+35530 kunlar
Postlar arxiv
معسكر مذاكره 4⃣ ساعات ✅𝗦𝗲𝗮𝘀𝗼𝗻🟣0⃣8⃣▶️1⃣2⃣🟣 ✨𝗕𝗿𝗲𝗮𝗸🟣1⃣0⃣/1⃣1⃣0⃣𝗺𝗶𝗻🟣 معاكي👍👍👍 خلصت🤩 اعمل فولو ولايك هنا htt
معسكر مذاكره 4⃣ ساعات
✅𝗦𝗲𝗮𝘀𝗼𝗻🟣0⃣8⃣▶️1⃣2⃣🟣 ✨𝗕𝗿𝗲𝗮𝗸🟣1⃣0⃣/1⃣1⃣0⃣𝗺𝗶𝗻🟣
معاكي👍👍👍 خلصت🤩
اعمل فولو ولايك هنا https://vt.tiktok.com/ZSUQscFLD/

هنبدء البث الجديد بعد الصلاة يا رفاق ❤

استعدو ❤️

إزاي تذاكر صح(2)🤎
حدد هدفڪ من بدايـه اليـوم.. ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ كل يوم الصبح اكتب هدفك في ورقة صغيرة. اربط كل درس بحاجة بتحبها: الفصل ده يقربني من حلمي". اعمل مكافأة بسيطة بعد إنجاز جزء من الهدف. اتخيل نفسك بعد ٥ سنين ... وازاي المذاكرة دلوقتي كانت سبب توصل هناك و افتكر دايما ان طول ما ربنا معاك و مفيش حاجه مستحيله... ناقصك شويه مجهود و توصل لحلمك.👏🏻 خلي طموحك في العالي وربنا هيجازيگ لأنك بتحاول💪🏻

ازاى تذاكر صح(1)🤎
ايـه هدفـك من المـذاڪره...؟؟ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ قبل متمسك الكتاب وتقول "يلا نذاكر"، لازم تسأل نفسك: أنا بذاكر ليه؟ لو إجابتك كانت: "عشان الامتحان"، أو "عشان والدي"، أو "عشان المجتمع"، غالبا هتزهق بسرعة. لكن لو لقيت هدف حقيقي جواك... ساعتها المذاكرة هتبقى أسهل.

ازاى تذاكر صح(1)🤎
ايـه هدفـك من المـذاڪره...؟؟ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ قبل متمسك الكتاب وتقول "يلا نذاكر"، لازم تسأل نفسك: أنا بذاكر ليه؟ لو إجابتك كانت: "عشان الامتحان"، أو "عشان والدي"، أو "عشان المجتمع"، غالبا هتزهق بسرعة. لكن لو لقيت هدف حقيقي جواك... ساعتها المذاكرة هتبقى أسهل.` من كتاب ازاى تذاكر صح📚

حد عاوز سلسلة ازاي تذاكر وتنظم وقتك❤️

اخذلتمونا فالتفاعل😔💔😐

تفاعل جامد يشباب علي قد. التفاعل هيكون البث حلو +هختار ناس عشوائي هتكسب جوائز لو حلت مش صعبة عليكم عاوزين40قلب ❤

للعلم هنحل كتاب كامل علي الفصل وهنشرح شرح وافي للفصل فالاول كل سؤال فالكتاب هنختار عشوائي يحلوا يعني هيبق في تفاعل الكل هيحل الكل هيحل الكل هيحل الكل هيحل الكل هيحل للجميع فضلا الحضور فالمعاد المحدد مش هعمل بث تاني علي الفصل ده اتفقنا

الجمعة معادنا ان شاء الله معاد البث بعون الله 7ونص ينتهي 11 بالكتير بعد البث ده ا اضمنلك الفصل الاول كله كامل حرفيا هتنبهروا فضلا تشيير اللينك واضافة الاعضاء حتي تعم الفائدة فرصة لن تتكرر فالفصل الاول مرة اخري

اخر التصويت 7 ترجيح لكتاب عاوزين نحله فالبث +الشرح؟
Anonymous voting

عاوزين البث امتي بظبط؟؟؟ سيتم تحديد راي للاغلبية بالتوازن مع مواعيدي
Anonymous voting

الإنجاز اي دنيته

الناس ال قالت الفصل الاول كله تمام 👌بس لما نحدد عاوزين تشيير لينك وعاوزين ناس تقدر تستحمل عشان هنطول

حد عنده مشكله فالفيزياء ال عنده مشكلة يكتب اسم الدرس عشان لو فكرنا نعمل بث نلخص فيه كل ده نعرف الناس مشكلتها فين

و اخس عليكم مفيش مبروك بمناسبة ال7k؟؟

يلا معسكر للساعه 5 العصر علشان اتجننت
يلا معسكر للساعه 5 العصر علشان اتجننت

ذاكرتو اي لحد دلوقتي اللي هلاقيه بيقول انجاز حلو هعمله شهاده