نصائح و استشارات برمجية
Kanalga Telegram’da o‘tish
• نصائح واستشارات برمجية متعلقة باسئلة تم طرحها • لطرح استفسار او سؤال: @m4md24
Ko'proq ko'rsatish1 448
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+27 kunlar
+1630 kunlar
Postlar arxiv
لو عندي عنصر وعوزاه ميبقاش ظاهر بديلو display: none.
لما بقا اكون عوزاه يظهر.
اديلو اي؟؟
print("و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته")
-
كل شئ و له استخدامه، اختار اللي تحبه بشرط انك تقدر تبدع و تجتهد فيه و إن شاء الله خيرprint("و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته")
-
اتعلم C# على طول عادي
-
الشكر لله
-
• الناس اللي بتتفاعل بالرمز التعبيري دا (🙏🏻)، له وصفين و هم:
١. انه Hi5 ودا معناه كفي ف كفك ودي عند الاجانب كنا بنشوفها ف الكارتون.
٢. الوصف الثاني للدعاء، بس مش تبع ديننا كمسلميين .. بل تابع للديانة الهندوسية.
• الصحيحة للدعاء كمسلميين هى (🤲🏻)السلام عليكم ، ياريت حدا يجاوبني على سؤالي
انا بدي اتعلم لغة c# وجديد لسا على اللغة
ادخل بالبداية كورس c# للمبتدئين ولا فيجوال بيسك من الصفر
وشكرا لكم 🙏
شوف الموقع دا ⬇️:
m3md69.github.io/NULLEXIA
فيه دورات تعليمية لناس بتعرف تشرح .. كل اللي عليك انك تروح لقسم التعلم و تختار اللي عايزه .. الناس اللي بتشرح مختارهم بنفسي
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
