ru
Feedback
نصائح و استشارات برمجية

نصائح و استشارات برمجية

Открыть в Telegram

• نصائح واستشارات برمجية متعلقة باسئلة تم طرحها • لطرح استفسار او سؤال: @m4md24

Больше
1 448
Подписчики
Нет данных24 часа
+27 дней
+1630 день
Архив постов
sticker.webp0.07 KB

2.64 KB

يعني مو نفس يلي ندرسه

المشكله شفتهم كلهم ما عجبوني 🙂💔

لازم تنوع من مصادرك

ابحث في اليوتيوب، بتلاقي في شرح من ناس كتير كل واحد و عنده معلوماته

ايش افضل كورس ل Sql server؟

sticker.webp0.07 KB

اي حاجة غير none

لو عندي عنصر وعوزاه ميبقاش ظاهر بديلو display: none. لما بقا اكون عوزاه يظهر. اديلو اي؟؟

sticker.webp0.07 KB

print("و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته")
- كل شئ و له استخدامه، اختار اللي تحبه بشرط انك تقدر تبدع و تجتهد فيه و إن شاء الله خير

السلام عليكم لو سمحتم ايه هى أقوى لغة برمجة بالنسبة لمجال باك اند

sticker.webp0.07 KB

print("و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته")
- اتعلم C# على طول عادي - الشكر لله - • الناس اللي بتتفاعل بالرمز التعبيري دا (🙏🏻)، له وصفين و هم: ١. انه Hi5 ودا معناه كفي ف كفك ودي عند الاجانب كنا بنشوفها ف الكارتون. ٢. الوصف الثاني للدعاء، بس مش تبع ديننا كمسلميين .. بل تابع للديانة الهندوسية. • الصحيحة للدعاء كمسلميين هى (🤲🏻)

السلام عليكم ، ياريت حدا يجاوبني على سؤالي انا بدي اتعلم لغة c# وجديد لسا على اللغة ادخل بالبداية كورس c# للمبتدئين ولا فيجوال بيسك من الصفر وشكرا لكم 🙏

sticker.webp0.07 KB

شوف الموقع دا ⬇️: m3md69.github.io/NULLEXIA فيه دورات تعليمية لناس بتعرف تشرح .. كل اللي عليك انك تروح لقسم التعلم و تختار اللي عايزه .. الناس اللي بتشرح مختارهم بنفسي

اتعلم لغه بايثون منين

sticker.webp0.07 KB