uz
Feedback
V2Ray Proxies with Khosrow

V2Ray Proxies with Khosrow

Kanalga Telegram’da o‘tish

من برای خودم این کار رو دارم می‌کنم و تأکید میکنم «مطلقا» هیچ دینی بر گردن شما نیست. اگه مشکلی داشتید به هر دلیلی بهم پیام بدید. @Blue_VPN_Proxy KTBR

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan

📈 Telegram kanali V2Ray Proxies with Khosrow analitikasi

V2Ray Proxies with Khosrow (@khosrow_v2ray) kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 16 409 obunachidan iborat bo'lib, Boshqa toifasida -o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 16 409 obunachiga ega bo‘ldi.

25 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 3 366 ga, so‘nggi 24 soatda esa -17 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 76.97% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 22.56% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 12 638 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 3 704 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 173 ta reaksiya keladi.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
من برای خودم این کار رو دارم می‌کنم و تأکید میکنم «مطلقا» هیچ دینی بر گردن شما نیست. اگه مشکلی داشتید به هر دلیلی بهم پیام بدید. @Blue_VPN_Proxy KTBR

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 26 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Boshqa toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

16 409
Obunachilar
-1724 soatlar
-2477 kunlar
+3 36630 kunlar
Postlar arxiv
مشکل رفع شد. الان میتونین استفاده کنین دوباره از کانفیگ‌ها.

سلام. وقتتون بخیر. از صبح کانفیگامون قطع شدن. در تلاشیم که هرچه سریع‌تر رفع کنیم مشکل رو. هر موقع که رفع شد خبر میدیم.

ترافیک ماهانمون از ۱ پتابایت رد شده.

سلام وقتتون بخیر. مجددا لطفا سابسکریپشن لینک رو آپدیت کنین. (اگه آپدیت شده باشه ته یه سری از کانفیگ‌ها c20 هستش) با فرض اینکه حداقل یکی از کانفیگ‌های توی ساب براتون جواب میده لطفا نظرسنجی زیر رو جواب بدید.

سلام. وقتتون بخیر. سابسکریپشن لینک رو آپدیت کنین. اگه هم براتون هیچ کدوم از کانفیگا براتون کار نمیکردن تو بقیه برنامه‌ها هم امتحان کنین. بازم مشکلی بود یه خبر بدین تو دایرکت کانال.

ترافیک روزانمون از 50 ترابایت رد شده.

چون خیلیاتون تازگی جوین شدید من یه موردی رو هم دوباره تکرار و تاکید کنم؛ عمیقا تشکر میکنم از عزیزانی که با کمک‌هاشون سرپا نگه داشتن این سرورا رو و قوت قلبی بودن برای ما چون هزینه‌های نگه‌داری سرورا نسبت به قبل دی‌ماه خیلی بیشتر شده. خواستین کمک مالی کنین تو هزینه نگهداری سرور‌ها (و فقط صرف نگهداری و ترافیک سرورها می‌شه و ما بابت اینکار چیزی تو جیب خودمون نمی‌ذاریم) به آیدیم پیام بدین (با کریپتو). اما همونطور که قبلاً هم بارها گفتم، هیچگونه دین یا وظیفه‌ای نداره کسی. ما تا جایی که خودمون بتونیم و لازم باشه این کانال رو سرپا نگه‌ میداریم.

سلام. شب همگیتون امیدوارم بخیر بوده باشه. چندروزه که تا کانفیگارو آپدیت میکنیم انقدر بهشون وصل میشن که اصلاً CPU سرورا میرسه به 99.9٪ رفتم تو گروه‌های vpn یه سرچی کنم. دیدم کللللی کانفیگای مارو بعضاً حتی به اسم کانال خودشون ملت گذاشتن. دوتا مساله هستش: 1- درسته این کانفیگا با این هدف ساخته شدن که مجانی وصل بشن ملت بهشون ولی اخلاقی نیست اسم کانفیگ رو پاک کنین و مال کانال خودتون رو بزنین. اونم کانالی که یه crawler عه و کانفیگا رو جمع میکنه و هیچ ارزش افزوده‌ای خلق نمیکنه. لطفاُ کانفیگای مارو بیشتر ازین الان پخش نکنین تو گروه‌های گنده. هزاران تا مشکل میاره با خودش این داستان. 2- وقتی همه به این کانفیگا وصل میشن مشخصه که هرچقدر هم سرور اضافه کنیم ما باز هم کفاف یه لود خیلی زیادی آدم رو نمیده و فقط باعث میشه انقدر کیفیت کانفیگا بیان پایین که عملاً هیچکسی راضی نباشه موقعی که ازشون استفاده می‌کنه. یه مورد دیگه‌هم بگم؛ ما فروش نداریم. ازین داستان پول درآوردن نمیچسبه. نمیارزه.

سابسکریپشن لینک رو آپدیت کنین

Ratatouille: 2.91 TB Maple: 2.43 TB Chopin: 2.33 TB Baguette: 1.45 TB Interim: 3.82 TB Amphetamine: 1.14 TB Focalin: 1.36 TB Adderall: 3.71 TB Total: 19.15 TB امروز تا الان حدودا ۱۹ ترابایت مصرف داشتیم. تا آخر شب این عدد به حدودا ۳۰ ترابایت میرسه. :دی

دوباره آپدیت شد سابسکریپشن :)) ببینین تو برنامه‌های Hiddify و Mahsa NG از کانفیگا باید استفاده کنین. اگه کانفیگا براتون هیچکدوم کار نمیکنن تو بقیه برنامه‌ها امتحانشون کنین. الان هم لود زیاده روشون. :)) فردا چندتا سرور بازم اضافه میکنم. این مدت سر اینکه استفاده نمیشدن حذف کردیم کلی از سرورامون رو. البته مشکلی نیست. فردا ردیفش میکنیم :دی

دوباره آپدیت شد سابسکریپشن.

کانفیگای توی لینک سابسکریپشن رو چک کنین. کار میکنن براتون احتمالا.

[اول از همه من یه تاکیدی کنم که هیچ کاری تو زم[اول از همه من یه تاکیدی کنم که هیچ کاری تو زمینه‌ مبارزه با فیلترینگ به صورت انفرادی نبوده و هرجاییش رو نگاه کنین میبینین که آدمایی که تا قبل از این جریانات شاید حتی اسم هم رو نشنیده بودن هم با هم همکاری کردن تا بتونن بقیه رو وصل کنن به اینترنت] موقعی که همه‌چی قطع بود ما یه راهی پیدا کردیم که چندین تا سرویس رو با بدبختی بهم وصل کنیم و بتونیم روش کانفیگ بدیم. همینطوری به چندصد نفر دونه دونه کانفیگ دادیم. سر هر گیگابایت اون ترافیک ما اذیت شدیم. یکی از چالش هاش هم دور زدن تحریم گوگل بود. نه تنها ازینور بسته بودن بلکه حتی از سمت خارج هم بسته بودن سرویس‌ها. اتفاقا اونجا دقیقا ما مجبور شدیم به این شکن دزد و حروم‌خور پول بدیم و بلا اسثنا هربار یه ذره ترافیک میرفت بالا اینا سریع میبستن سرویس رو. بازم با همه این بدبختی‌ها نزدیک ۳ ترابایت رد کردیم اونطوری. من به شخصه با همه اینا اوکی بودم و هستم. همین الان دوباره اینترنت برگرده به ۱۸ و ۱۹ دیماه باز هم همینطوری که این چندماه وقت گذاشتم بازم وقت میذارم. هیچ انتظاری هم ندارم از کسی. اما این پیام واقعاً دردناک بود برام. وقاحت بی حد و مرزی میطلبه که بیای تبریک بگی اینو وقتی خودت یکی از بانیان چنین سیستمی بودی. ابراهیم محمدی. سلمان محمدی پناه. و بقیه کسایی که تو این کثافت شریک بودین. دونه دونه‌تون رو گیر میاریم و محاکمه میکنیم. شماها شریک دزد و رفیق قافله بودین.

Repost from شکن | Shecan
کاربران عزیز شکن ضمن تبریک بابت بازگشایی و تسهیل دسترسی به اینترنت، به اطلاع می‌رسانیم با تسهیل فضا و فراهم‌شدن مجوزهای لازم، امکان پوشش سرویس ChatGPT و دانلود از Google Play در شکن فراهم شد و این سرویس‌ها هم‌اکنون از طریق شکن قابل استفاده است. همچنین پیگیری‌های لازم برای پوشش سرویس‌های NotebookLM ,Gemini و Grok نیز در حال انجام است و به‌زودی این سرویس‌ها هم در شکن فعال خواهند شد. از همراهی و صبوری شما سپاسگزاریم.

با فرض اینکه وضعیت اینترنت به قبل دی‌ماه برگرده، تا چندساعت دیگه کانفیگ میذاریم اینجا که دیگه نیازی به روشای عجیب غریب این چندوقت نداشته باشین.

سلام به همگی. امیدوارم حالتون خوب بوده باشه. کانفیگای مناسب SNI SPOOF ما اینان الان: vless://9863e1a5-f83b-4608-bed8-122d0a54b6d5@127.0.0.1:40443?type=xhttp&encryption=none&path=%2FKtBrKmKh&host=interim.yhbj.store&mode=auto&security=tls&fp=chrome&alpn=h3%2Ch2%2Chttp%2F1.1&sni=interim.yhbj.store#Interim-@khosrow_v2ray vless://14c44521-e28f-4561-a12c-337d8cc44d87@127.0.0.1:40443?type=xhttp&encryption=none&path=%2FTiMbErSaW&host=amphetamine.yhbj.store&mode=auto&x_padding_bytes=100-1000&extra=%7B%22xPaddingBytes%22%3A%22100-1000%22%2C%22scMaxEachPostBytes%22%3A%221000000%22%7D&security=tls&fp=chrome&alpn=h3%2Ch2%2Chttp%2F1.1&sni=amphetamine.yhbj.store#Amphetamine-@khosrow_v2ray vless://cbf524f0-4d7c-4173-aafb-e9f0608b3192@127.0.0.1:40443?type=xhttp&encryption=none&path=%2FGoorbeh&host=focalin.yhbj.store&mode=auto&security=tls&fp=&alpn=h2%2Chttp%2F1.1%2Ch3&sni=focalin.yhbj.store#Focalin-@khosrow_v2ray vless://380de414-8a0c-431b-bf20-6651c55208df@127.0.0.1:40443?type=xhttp&encryption=none&path=%2FGoOgLe&host=tom.yhbj.store&mode=auto&security=tls&fp=&alpn=http%2F1.1%2Ch3%2Ch2&sni=tom.yhbj.store#Tom-@khosrow_v2ray من چندتا مورد رو هم بگم؛ 1- بابت جواب ندادن پیام‌هاتون تو اکانت پشتیبانی واقعاً شرمنده. حجم پیاما زیاده. من هم سرم خیلی شلوغه و نمیرسم که دونه دونه جواب بدم. یه تعداد زیادی از پیام‌ها مشکلاتی که برمیخورن مشابه هستش و معمولاً جواب این مشکل رو با سرچ کردن تو کانال متین @MatinSenPaii میتونین پیدا کنین. ما هم تا حد ممکن سعی میکنیم جوابتون رو بدیم. اما اینم بگم که اون اکانت پشتیبانی رو فقط من دسترسی دارم بهش و بقیه ادمین‌های این کانال نمیتونن ببینن پیامتون رو. برای همین بهتره که تو خود دایرکت کانال پیام بدین (پایین سمت چپ تو کانال هستش گزینه فرستادن دایرکت) 2- اگه ازین ۴تا کانفیگی که الان گذاشتم با اسپوف اگه حداقل یکیشون وصل میشد و کار میکرد براتون اما بقیه‌شون نه، لطف کنین تو دایرکت بگین که اینترنتتون، برنامه‌ای که دارین ازش استفاده میکنین و کانفیگایی که براتون وصل میشن کدومان. 3- دیروز مجموعا ۴.۵ ترابایت ترافیک داشتن همین ۴ تا کانفیگ. سعی ما بر اینه که بتونیم ازینم بیشتر کنیم تعداد یوزرای کانفیگا رو اما این خیلی وابسته‌ست به شرایط فعلی اینترنت کشور. اگه حتی مثل همین یکی دوروز اخیر باشه شرایط باز جا داره که ازینم کیفیت اتصال به کانفیگا بیشتر بشه. در این مورد من بعداً بیشتر توضیح میدم بهتون. مراقبت کنین و امیدوارم زودتر بیاد اون روزی که هیچ نیازی نباشه به هیچ vpnای برای دسترسی به اینترنت آزادی که حق شماهاست.

Repost from Sonia Circuit
📍آموزش اتصال با SNI Spoofing در ویندوز اول فایل زیپ رو داخل ویندوز توی یه پوشه Extract کنید 📂 بعدش فایل config.json رو با نوت پد باز کنید و فقط این دو مقدار رو تغییر بدید و ذخیره کنید: قسمت sni : hcaptcha.com قسمت ip : 104.19.229.21 در نهایت فایل باید چیزی شبیه این باشه: { "LISTEN_HOST": "0.0.0.0", "LISTEN_PORT": 40443, "CONNECT_IP": "104.19.229.21", "CONNECT_PORT": 443, "FAKE_SNI": "hcaptcha.com" } بعد از ذخیره کردن فایل، فایل exe داخل زیپ رو با گزینه Run as administrator اجرا کنید ⚙️ برنامه باید باز بمونه، پس نبندیدش. حالا داخل برنامه v2rayN این کانفیگ رو Import کنید: trojan://humanity@127.0.0.1:40443?path=%2Fassignment&security=tls&insecure=1&host=www.creationlong.org&type=ws&allowInsecure=1&sni=www.creationlong.org#Maznet-Spoof

ShirOKhorshid-2026.05.24.apk25.04 MB