ch
Feedback
V2Ray Proxies with Khosrow

V2Ray Proxies with Khosrow

前往频道在 Telegram

من برای خودم این کار رو دارم می‌کنم و تأکید میکنم «مطلقا» هیچ دینی بر گردن شما نیست. اگه مشکلی داشتید به هر دلیلی بهم پیام بدید. @Blue_VPN_Proxy KTBR

显示更多
未指定国家未指定类别

📈 Telegram 频道 V2Ray Proxies with Khosrow 的分析概览

频道 V2Ray Proxies with Khosrow (@khosrow_v2ray) 是活跃参与者。目前社区聚集了 16 409 名订阅者,在 其他 类别中位列第

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 16 409 名订阅者。

根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 3 366,过去 24 小时变化为 -17,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 76.97%。内容发布后 24 小时内通常能获得 22.56% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 12 638 次浏览,首日通常累积 3 704 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 173

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
من برای خودم این کار رو دارم می‌کنم و تأکید میکنم «مطلقا» هیچ دینی بر گردن شما نیست. اگه مشکلی داشتید به هر دلیلی بهم پیام بدید. @Blue_VPN_Proxy KTBR

凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 其他 类别中的关键影响点。

16 409
订阅者
-1724 小时
-2477
+3 36630
帖子存档
مشکل رفع شد. الان میتونین استفاده کنین دوباره از کانفیگ‌ها.

سلام. وقتتون بخیر. از صبح کانفیگامون قطع شدن. در تلاشیم که هرچه سریع‌تر رفع کنیم مشکل رو. هر موقع که رفع شد خبر میدیم.

ترافیک ماهانمون از ۱ پتابایت رد شده.

سلام وقتتون بخیر. مجددا لطفا سابسکریپشن لینک رو آپدیت کنین. (اگه آپدیت شده باشه ته یه سری از کانفیگ‌ها c20 هستش) با فرض اینکه حداقل یکی از کانفیگ‌های توی ساب براتون جواب میده لطفا نظرسنجی زیر رو جواب بدید.

سلام. وقتتون بخیر. سابسکریپشن لینک رو آپدیت کنین. اگه هم براتون هیچ کدوم از کانفیگا براتون کار نمیکردن تو بقیه برنامه‌ها هم امتحان کنین. بازم مشکلی بود یه خبر بدین تو دایرکت کانال.

ترافیک روزانمون از 50 ترابایت رد شده.

چون خیلیاتون تازگی جوین شدید من یه موردی رو هم دوباره تکرار و تاکید کنم؛ عمیقا تشکر میکنم از عزیزانی که با کمک‌هاشون سرپا نگه داشتن این سرورا رو و قوت قلبی بودن برای ما چون هزینه‌های نگه‌داری سرورا نسبت به قبل دی‌ماه خیلی بیشتر شده. خواستین کمک مالی کنین تو هزینه نگهداری سرور‌ها (و فقط صرف نگهداری و ترافیک سرورها می‌شه و ما بابت اینکار چیزی تو جیب خودمون نمی‌ذاریم) به آیدیم پیام بدین (با کریپتو). اما همونطور که قبلاً هم بارها گفتم، هیچگونه دین یا وظیفه‌ای نداره کسی. ما تا جایی که خودمون بتونیم و لازم باشه این کانال رو سرپا نگه‌ میداریم.

سلام. شب همگیتون امیدوارم بخیر بوده باشه. چندروزه که تا کانفیگارو آپدیت میکنیم انقدر بهشون وصل میشن که اصلاً CPU سرورا میرسه به 99.9٪ رفتم تو گروه‌های vpn یه سرچی کنم. دیدم کللللی کانفیگای مارو بعضاً حتی به اسم کانال خودشون ملت گذاشتن. دوتا مساله هستش: 1- درسته این کانفیگا با این هدف ساخته شدن که مجانی وصل بشن ملت بهشون ولی اخلاقی نیست اسم کانفیگ رو پاک کنین و مال کانال خودتون رو بزنین. اونم کانالی که یه crawler عه و کانفیگا رو جمع میکنه و هیچ ارزش افزوده‌ای خلق نمیکنه. لطفاُ کانفیگای مارو بیشتر ازین الان پخش نکنین تو گروه‌های گنده. هزاران تا مشکل میاره با خودش این داستان. 2- وقتی همه به این کانفیگا وصل میشن مشخصه که هرچقدر هم سرور اضافه کنیم ما باز هم کفاف یه لود خیلی زیادی آدم رو نمیده و فقط باعث میشه انقدر کیفیت کانفیگا بیان پایین که عملاً هیچکسی راضی نباشه موقعی که ازشون استفاده می‌کنه. یه مورد دیگه‌هم بگم؛ ما فروش نداریم. ازین داستان پول درآوردن نمیچسبه. نمیارزه.

سابسکریپشن لینک رو آپدیت کنین

Ratatouille: 2.91 TB Maple: 2.43 TB Chopin: 2.33 TB Baguette: 1.45 TB Interim: 3.82 TB Amphetamine: 1.14 TB Focalin: 1.36 TB Adderall: 3.71 TB Total: 19.15 TB امروز تا الان حدودا ۱۹ ترابایت مصرف داشتیم. تا آخر شب این عدد به حدودا ۳۰ ترابایت میرسه. :دی

دوباره آپدیت شد سابسکریپشن :)) ببینین تو برنامه‌های Hiddify و Mahsa NG از کانفیگا باید استفاده کنین. اگه کانفیگا براتون هیچکدوم کار نمیکنن تو بقیه برنامه‌ها امتحانشون کنین. الان هم لود زیاده روشون. :)) فردا چندتا سرور بازم اضافه میکنم. این مدت سر اینکه استفاده نمیشدن حذف کردیم کلی از سرورامون رو. البته مشکلی نیست. فردا ردیفش میکنیم :دی

دوباره آپدیت شد سابسکریپشن.

کانفیگای توی لینک سابسکریپشن رو چک کنین. کار میکنن براتون احتمالا.

[اول از همه من یه تاکیدی کنم که هیچ کاری تو زم[اول از همه من یه تاکیدی کنم که هیچ کاری تو زمینه‌ مبارزه با فیلترینگ به صورت انفرادی نبوده و هرجاییش رو نگاه کنین میبینین که آدمایی که تا قبل از این جریانات شاید حتی اسم هم رو نشنیده بودن هم با هم همکاری کردن تا بتونن بقیه رو وصل کنن به اینترنت] موقعی که همه‌چی قطع بود ما یه راهی پیدا کردیم که چندین تا سرویس رو با بدبختی بهم وصل کنیم و بتونیم روش کانفیگ بدیم. همینطوری به چندصد نفر دونه دونه کانفیگ دادیم. سر هر گیگابایت اون ترافیک ما اذیت شدیم. یکی از چالش هاش هم دور زدن تحریم گوگل بود. نه تنها ازینور بسته بودن بلکه حتی از سمت خارج هم بسته بودن سرویس‌ها. اتفاقا اونجا دقیقا ما مجبور شدیم به این شکن دزد و حروم‌خور پول بدیم و بلا اسثنا هربار یه ذره ترافیک میرفت بالا اینا سریع میبستن سرویس رو. بازم با همه این بدبختی‌ها نزدیک ۳ ترابایت رد کردیم اونطوری. من به شخصه با همه اینا اوکی بودم و هستم. همین الان دوباره اینترنت برگرده به ۱۸ و ۱۹ دیماه باز هم همینطوری که این چندماه وقت گذاشتم بازم وقت میذارم. هیچ انتظاری هم ندارم از کسی. اما این پیام واقعاً دردناک بود برام. وقاحت بی حد و مرزی میطلبه که بیای تبریک بگی اینو وقتی خودت یکی از بانیان چنین سیستمی بودی. ابراهیم محمدی. سلمان محمدی پناه. و بقیه کسایی که تو این کثافت شریک بودین. دونه دونه‌تون رو گیر میاریم و محاکمه میکنیم. شماها شریک دزد و رفیق قافله بودین.

Repost from شکن | Shecan
کاربران عزیز شکن ضمن تبریک بابت بازگشایی و تسهیل دسترسی به اینترنت، به اطلاع می‌رسانیم با تسهیل فضا و فراهم‌شدن مجوزهای لازم، امکان پوشش سرویس ChatGPT و دانلود از Google Play در شکن فراهم شد و این سرویس‌ها هم‌اکنون از طریق شکن قابل استفاده است. همچنین پیگیری‌های لازم برای پوشش سرویس‌های NotebookLM ,Gemini و Grok نیز در حال انجام است و به‌زودی این سرویس‌ها هم در شکن فعال خواهند شد. از همراهی و صبوری شما سپاسگزاریم.

با فرض اینکه وضعیت اینترنت به قبل دی‌ماه برگرده، تا چندساعت دیگه کانفیگ میذاریم اینجا که دیگه نیازی به روشای عجیب غریب این چندوقت نداشته باشین.

سلام به همگی. امیدوارم حالتون خوب بوده باشه. کانفیگای مناسب SNI SPOOF ما اینان الان: vless://9863e1a5-f83b-4608-bed8-122d0a54b6d5@127.0.0.1:40443?type=xhttp&encryption=none&path=%2FKtBrKmKh&host=interim.yhbj.store&mode=auto&security=tls&fp=chrome&alpn=h3%2Ch2%2Chttp%2F1.1&sni=interim.yhbj.store#Interim-@khosrow_v2ray vless://14c44521-e28f-4561-a12c-337d8cc44d87@127.0.0.1:40443?type=xhttp&encryption=none&path=%2FTiMbErSaW&host=amphetamine.yhbj.store&mode=auto&x_padding_bytes=100-1000&extra=%7B%22xPaddingBytes%22%3A%22100-1000%22%2C%22scMaxEachPostBytes%22%3A%221000000%22%7D&security=tls&fp=chrome&alpn=h3%2Ch2%2Chttp%2F1.1&sni=amphetamine.yhbj.store#Amphetamine-@khosrow_v2ray vless://cbf524f0-4d7c-4173-aafb-e9f0608b3192@127.0.0.1:40443?type=xhttp&encryption=none&path=%2FGoorbeh&host=focalin.yhbj.store&mode=auto&security=tls&fp=&alpn=h2%2Chttp%2F1.1%2Ch3&sni=focalin.yhbj.store#Focalin-@khosrow_v2ray vless://380de414-8a0c-431b-bf20-6651c55208df@127.0.0.1:40443?type=xhttp&encryption=none&path=%2FGoOgLe&host=tom.yhbj.store&mode=auto&security=tls&fp=&alpn=http%2F1.1%2Ch3%2Ch2&sni=tom.yhbj.store#Tom-@khosrow_v2ray من چندتا مورد رو هم بگم؛ 1- بابت جواب ندادن پیام‌هاتون تو اکانت پشتیبانی واقعاً شرمنده. حجم پیاما زیاده. من هم سرم خیلی شلوغه و نمیرسم که دونه دونه جواب بدم. یه تعداد زیادی از پیام‌ها مشکلاتی که برمیخورن مشابه هستش و معمولاً جواب این مشکل رو با سرچ کردن تو کانال متین @MatinSenPaii میتونین پیدا کنین. ما هم تا حد ممکن سعی میکنیم جوابتون رو بدیم. اما اینم بگم که اون اکانت پشتیبانی رو فقط من دسترسی دارم بهش و بقیه ادمین‌های این کانال نمیتونن ببینن پیامتون رو. برای همین بهتره که تو خود دایرکت کانال پیام بدین (پایین سمت چپ تو کانال هستش گزینه فرستادن دایرکت) 2- اگه ازین ۴تا کانفیگی که الان گذاشتم با اسپوف اگه حداقل یکیشون وصل میشد و کار میکرد براتون اما بقیه‌شون نه، لطف کنین تو دایرکت بگین که اینترنتتون، برنامه‌ای که دارین ازش استفاده میکنین و کانفیگایی که براتون وصل میشن کدومان. 3- دیروز مجموعا ۴.۵ ترابایت ترافیک داشتن همین ۴ تا کانفیگ. سعی ما بر اینه که بتونیم ازینم بیشتر کنیم تعداد یوزرای کانفیگا رو اما این خیلی وابسته‌ست به شرایط فعلی اینترنت کشور. اگه حتی مثل همین یکی دوروز اخیر باشه شرایط باز جا داره که ازینم کیفیت اتصال به کانفیگا بیشتر بشه. در این مورد من بعداً بیشتر توضیح میدم بهتون. مراقبت کنین و امیدوارم زودتر بیاد اون روزی که هیچ نیازی نباشه به هیچ vpnای برای دسترسی به اینترنت آزادی که حق شماهاست.

Repost from Sonia Circuit
📍آموزش اتصال با SNI Spoofing در ویندوز اول فایل زیپ رو داخل ویندوز توی یه پوشه Extract کنید 📂 بعدش فایل config.json رو با نوت پد باز کنید و فقط این دو مقدار رو تغییر بدید و ذخیره کنید: قسمت sni : hcaptcha.com قسمت ip : 104.19.229.21 در نهایت فایل باید چیزی شبیه این باشه: { "LISTEN_HOST": "0.0.0.0", "LISTEN_PORT": 40443, "CONNECT_IP": "104.19.229.21", "CONNECT_PORT": 443, "FAKE_SNI": "hcaptcha.com" } بعد از ذخیره کردن فایل، فایل exe داخل زیپ رو با گزینه Run as administrator اجرا کنید ⚙️ برنامه باید باز بمونه، پس نبندیدش. حالا داخل برنامه v2rayN این کانفیگ رو Import کنید: trojan://humanity@127.0.0.1:40443?path=%2Fassignment&security=tls&insecure=1&host=www.creationlong.org&type=ws&allowInsecure=1&sni=www.creationlong.org#Maznet-Spoof

ShirOKhorshid-2026.05.24.apk25.04 MB