𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐫𝐚𝐠𝐨𝐧🍷
Kanalga Telegram’da o‘tish
Diana in Armour. ناشناس: @TheGossiperCrow_Bot -فنگرلی کلاب سِویکا و کریس ویتوریا. -تحت نظر حکومت دیکتاتوری ایموند تارگرین با کمی تغییر. - سیب سبز آقای مالفوی (حاوی اسپویل)
Ko'proq ko'rsatish647
Obunachilar
+124 soatlar
+147 kunlar
+30330 kunlar
Postlar arxiv
647
Repost from اخبار i'm Sad
❗️بابام امروز ۴٠ دیقه تو پمپ بنزین نزدیک خونه بخاطر اینکه برق رفته بوده علاف شده بعد رفته اون یکی پمپ بنزین دورتر، ٢٠ دیقه هم اونجا تو صف بوده که یهو اونجا بانکا قطع شده، چون پول نقد نداشته و کارت به کارتم قبول نکردن بدون بنزین برگشته
زندگیمون کمدی عه
کمدی قهوهای
647
اون موقع که یادش میره چیزای رو قرنیز رو پاک کنه و انقدر میمونن که تبدیل میشن به عضوی از دیوار:
647
Repost from N/a
یه بار در حالی که نشسته بود و داشت روی قرنیز دیوار مینوشت پرسید کوپه اوغولی به انگلیسی چی میشه بچه ها.
647
And I could cry power
Power has been cried by those stronger than me
Straight into the face that tells you to rattle your chains
If you love bein' free
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
